Avatar billede Alexander Praktikant
17. juni 2022 - 10:52 Der er 2 kommentarer

Prisvurdering af denne PC

Hej. Da jeg vil sælge min computer, søger jeg en prisvurdering på nedenstående. Jeg ved ikke ret meget om computere, og håber derfor i kan hjælpe. På forhånd tak! :-)

Styresystem: Windows 10

CPU: AMD Ryzen 3 2200G, Raven Ridge 14 nm Technology

RAM: 8 gb ram

Motherboard: ASRock AB350 Pro4 (AM4)

Skærm: ZOWIE XL LCD (1920x1080@144 hz)

Grafikkort: Radeon RX 580 Series

Storage: 465GB KINGSTON SA2000M8500G (SATA-2 (SSD))
Avatar billede puren Ekspert
18. juni 2022 - 13:30 #1
50% af ny prisen er et godt sted at starte og det er jo ikke noget stort du har det er en fin kontor maskine til en der skal lave lidt grafisk....

et bud kunne være 3000 det brugt gear. delene er fra 2017. det eneste der spiller lidt for dig er at der magler chips på verdens plan så brugte ting er noget værd

dog personligt ville jeg aldrig købe brugt at jeg ikke ved hvor hård det gear er blevet presset og måske overclocket. ingen måske at se det på
Avatar billede Asky Forsker
18. juni 2022 - 22:10 #2
DEr er nok den hage ved at sælge brugt privat, at man ikke kan give garanti. Jeg har selv købt en brugt computer ved et firma i Aarhus der hedder REFURB, Jeg har købt en DELL Lattitude 14" med Win 10, 8 GB RAM, Core i5 7th gen, 256 mB HD osv for 3000 kr. og de giver 1 års garanti. Hvis du ikke giver garanti er din pris nok i overkanten.