Avatar billede Lene-L Praktikant
04. juli 2022 - 11:11 Der er 2 kommentarer

google fotos

Hej
Min mand og jeg har hver vores google fotos..
Der har vi hver især billeder fra vores forældre og vores barndom (scannet ind).
Men der er sket det, at min mands billeder er kommet over på min konto, hvordan får jeg adskilt de to konti? De er jo stadig på hans egen konto.
skal alle hans billeder på min konto slettes? Jeg har prøvet at slette nogle og de vises stadig på hans konto.
Hans problem er at han ikke kan vedhæfte vores fælles billeder på en sms.
Derfor synes han det er smart at mine (fælles) billeder også er på hans konto.
Håber en af jer kan guide mig til en løsning.
kan ikke læse mig til en løsning
venlig hilsen
Lene Lauenborg
Avatar billede ebea Ekspert
04. juli 2022 - 11:48 #1
Du skriver lidt modsigende i forklaringen ;-)
Hvis du har slettet din mands billeder på din Google Foto konto, så figurerer de ikke på din konto mere.
Men du skriver at du har prøvet at slette din mands billeder, men at de stadig eksisterer på din mands konto!!  Men det er jo også korrekt, da du kun sletter hans billeder på din egen konto.
Så slet mandens billeder fra din konto, så burde problemet være løst.
Avatar billede INK Ekspert
04. juli 2022 - 12:50 #2
Kunne deling med partner være løsningen

https://photos.google.com/settings