Avatar billede frem-ad Professor
08. juli 2022 - 12:28 Der er 1 kommentar

Overfør niveau i spil til ny android telefon

Hej
Jeg har skiftet min gamle android telefon ud med en ny, jeg vil jo gerne have mit niveau fra et par spil med over på den nye, spillene har ikke login og de kommer heller ikke med over i klargøringen den nye telefon.
Sidst jeg skiftede telefon brugte jeg Helium fra Clockworkmod i den free udgave, den havde jeg stadig på den gamle og lavede backup. Men i play-butikken der findes den ikke længere (i den free udgave). Er der nogen der ved hvordan jeg kan få mine data over på den nye (helst gratis)?.
Avatar billede susannesus Praktikant
25. august 2022 - 10:49 #1
Interessant, jeg har været udsat for det samme