Avatar billede izyr Juniormester
13. juli 2022 - 20:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Unifi Dream Machine

Hejsa.
Jeg skal have skrottet mit Google WiFi da det er ren lort herhjemme.

Jeg har derfor kig på Unifi produkterne men det er lidt af en jungle. Jeg vil ikke have en hel masse enheder stående og kan forstå at deres Dream Machine samler det hele i en enhed!? Jeg vil så kombinere det med et Access Point for bedre dækning.
Men er disse gode, eller er de allerede forældet? Kan de køre den nye wifi standard (6)? Jeg har lidt svært ved at gennemskue det - eller skal man så bare købe deres AP der kan bruge wifi 6?
Har I nogle bedre bud på et netværk?
Avatar billede jk45 Forsker
13. juli 2022 - 22:26 #1
Avatar billede izyr Juniormester
14. juli 2022 - 11:43 #2
Er det mon så den eneste man skal have… der er vel forskel på dream router(udr) og dream Machine(udm)? Eller er udr bare den nyeste version og kan det samme og mere til end udr?
Avatar billede jk45 Forsker
14. juli 2022 - 15:15 #3
Dream machine = gammel model
Dream router nyeste model

Dream router bliver leveret med det samme som dream router bortset fra at dream router har wifi 6 og 2 lan porte med poe som kan forsyne dit AP
Avatar billede izyr Juniormester
14. juli 2022 - 16:31 #4
Fedt fedt. Hvilket AP skal jeg så gå efter?