Avatar billede Corolla1998 Novice
07. august 2022 - 17:44 Der er 2 kommentarer

Er der nogen som har erfaring med "PhotoStick"

Et produkt som hedder PhotoStick skriver at den kan finde og sortere alle foto som ligger på ens PC er, og gemme dem sikkert? er der nogen som har erfaring med dette produkt?
Avatar billede milter Ekspert
07. august 2022 - 21:27 #1
Jeg har ingen erfaring med produktet, men lidt læsning om det fortæller mig, at den i realiteten blot fungerer som én blandt mange andre muligheder for backup af dine billeder og videoer.

Er det det, den skal bruges til, eller ...?
Avatar billede kurtba Ekspert
07. august 2022 - 22:44 #2
Har heller ikke brugt det, men tænker så på, hvordan det kan finde ud af om det er "rigtige" billeder  eller billeder fra diverse programmer.
Hvis det søger en pc efter .jpg filer, så vil det jo også finde en masse små billeder fra alle mulige programmer, som også indeholder .jpg filer.
Jeg brugte en gang et andet program til at prøve at få styr på billedfiler, og det blandede så mere end 10.000 jpg filer sammen med mine billeder, så den succes var særdeles begrænset.
Men kender som sagt ikke nærmere til programmet.