Avatar billede kfec Seniormester
10. august 2022 - 17:13 Der er 2 løsninger

Opstart med høj ydeevne i Win 10 hver gang ønskes

Hvordan for jeg min computer til, at huske at starte op med høj ydeevne hver gang i win 10 pro under strømstyring, den starter op i balanceret hver gang den har været genstartet??

Mvh Kfec
Avatar billede 220661 Ekspert
10. august 2022 - 18:25 #1
Hvis du trykker på skift indstillinger for plan i strømstyringen, og lige laver en ændring og går tilbage igen til det du vil have og så vælger at gemme indstillingerne bliver den så ikke på Høj ydeevne?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2022 - 19:24 #2
Fik du løsning her?