Avatar billede jackie18 Juniormester
11. august 2022 - 21:55 Der er 7 kommentarer

Facebook hack

Hej, Har spørgsmål opgave som håber på nogen kan hjælpe. Forhånd tak.

Jeg har oplevet min facebook profil er blevet hacket og og nogen har besiddelse af kort oplysninger m.m. Har spærret kortet via min bank, og skiftet kode m.m. Fik lavet en tofakkode og skiftet ny adgangskode, Men jeg mistanker der måske stadig nogen som har adgang. Jeg skriver her nu, fordi har oplevet for en meddelse via noget maleware program som kører kun over 5 dags prøve, at, der er blokeret en hjemmeside eller indtrængende er lidt i tvivl selv. Nogen som kan hjælpe mig med finde ud af om der er form for virus eller andet på min pc?

Forhånd tak igen.

Vh khaled
Avatar billede Peter Forsker
12. august 2022 - 09:31 #1
Der kommer sikkert bedre og nemmere forslag til dig her på eksperten, men jeg ville skynde mig at geninstallere computeren, da jeg snes det lugter rigtigt meget af at du har nogle der kikker med på hvad du sidder og laver
Avatar billede Lille Hjælper Seniormester
12. august 2022 - 10:30 #2
Jeg har haft held med at anvende Spyhunter til at fjerne dårlig software.
Avatar billede Rune1983 Ekspert
12. august 2022 - 11:46 #3
Har du husket at smide logins af din facebook efter du ændrede koden. Det tvinger enheder til at logge ind igen.
Avatar billede jackie18 Juniormester
12. august 2022 - 11:55 #4
Hej til Rune1983, ja det har jeg husket efter fik lavet en totrinskode eller hva man kalder det. Men synes de stadigvæk har adgang til min facebook profil jeg i går fik igen fjernet det kort som var tilknyttet min facebook profil som ikke tilhørte mit og her i dag er den kommet på igen. Helt mærkeligt...

Hvor kan jeg finde spyhunter henne og er det gratis?

Håber der kan kommer flere hjælp og løsning.

Forhånd tak
Avatar billede Lille Hjælper Seniormester
12. august 2022 - 12:47 #5
https://www.spyhunter.com/
Det er gratis i en prøveversion med nogle begrænsninger:
"Free Remover allows you, subject to a 48-hour waiting period, one remediation and removal for results found"
Avatar billede supportsiden Professor
13. august 2022 - 14:56 #6
Som #3 skriver, du skal afslutte alle logons - selvom du har fået to-faktor. To-faktor smider ikke dem af som allerede er logget ind.
Måske dette kan hjælpe dig : https://da-dk.facebook.com/help/211990645501187
Avatar billede jackie18 Juniormester
15. august 2022 - 12:02 #7
Hej Tak for svar.. Har jeg også gjort men kan se det kort som er tilknyttet min facebook profl stadigvæk er der og der bliver trukket penge fra den selvom det ikke er mit kort..

Jeg har prøvet skrive til facebook men får intet svar ved ikke om har skrevet det forkerte sted..

Er helt tom hvad skal gøre.