21. august 2022 - 16:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

2 betalingskort i samme coop app

hej kan man godt ha 2 betalingskort i samme app så man kan vælge hvem der skal betale for den vare lige men kan i mobilepay appen
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
21. august 2022 - 18:00 #1
Du kan vælge at tilknytte Mobilepay i COOP app'en. Det må løse problemet.
21. august 2022 - 18:21 #2
hej Blød trafikant har sat den til i appen :) men skal jeg ind i min mobilpay app og lave noget der :) synes er på coop  hjemmeside er det godt nok dårlig beskrevet
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
21. august 2022 - 18:27 #3
Enig. Nogle ting bliver ofte ikke beskrevet ordentligt ved opsætning af diverse apps.

I Mobilepay skal du tilføje et ekstra kort under menu/konti og kort
21. august 2022 - 18:39 #4
okay Tak :) det siger jeg til til min rommi :)
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
21. august 2022 - 18:51 #5
Jeg er altid glad for at kunne hjælpe.

Jeg elsker min titel som Guru, men du er altid velkommen til at markere mit #1 indlæg som løsning, så kan jeg opnå at blive ekspert en dag.
22. august 2022 - 00:21 #6
jeg vil prøve og kikke på det i morgen
22. august 2022 - 19:39 #7
hej jeg sat sat mobile pay til i appen :) og hvor fælles medkort til så men det var godt nemmere hvis man kunne add 2 dankort til appen ind og skue igemmen mobilepay
23. august 2022 - 23:09 #8
hej jeg prøvet lige i dag det køre sku godt men håber at COOP  vil lave en opdatere så man kunne add 2 kort i samme app :)