Avatar billede kurtba Ekspert
25. august 2022 - 22:22 Der er 3 kommentarer

Del let filer mellem windows, mac, iphone, android, linux osv - TIP

Et lille tip, da der ofte ses spørgsmål om at flytte filer mellem forskellige OS, iphones og android telefoner osv.
Flyt alle mulige filtyper mellem dine devices, ingen begrænsning på størrelse. Eneste krav er, at device er forbundet til det samme netværk.
Der skal ikke installeres noget, og det er gratis.
Det kan man gøre via hjemmesiden
snapdrop.net
Jeg har intet med den at gøre, og der er ingen reklamer på hjemmesiden.
Forklaring på hvordan man gør kan ses på youtube
https://www.youtube.com/watch?v=66kkARfXdx8
Generelt kan jeg anbefale, at man ser flere ting fra Kevin Stratvert på youtube, idet han lægger virkelig mange gode ting ud med tips om alt muligt it-relateret - og han er god til at skære det ud i pap. Også mange gennemgange af brugen af diverse programmer.
Men ovenstående er sgu smart, i forhold til det bøvl det ellers kan give med flytning af filer på tværs af platforme.
Avatar billede puren Ekspert
26. august 2022 - 02:19 #1
et det clickbait for at lokke folk til en YT video?? snapdrop.net er jo ikke noget enestående mange sider der gør det der...

og ja der er mange spørgsmål her på E om hvordan man flytter filer men folk er jo for dovne til at bruge søge funktionen her på E eller for den sags skyld på google så du er vel ikke så naiv at tro folk finder denne tråd??

personligt smider jeg mine ting op på skyen og med en 300/300 forbindese og 4/5G når jeg er ude i byen hvis ikke jeg er på en vens wifi er der ikke meget ventetid og med ubegrænset plads på google skyen ja så løber jeg nok ikke tør :D
Avatar billede nemlig Professor
26. august 2022 - 08:12 #2
#1 Clickbait? - hvad skulle trådstarters interesse være her til en YT-video, oprettet af en formentligt ukendt person til trådsstarter?

Jeg synes faktisk det er et super godt indlæg, og jeg tror oprigtigt, at det er velmenende.

Jeg har selv en iPhone og er tit havnet i udfordringer, når større filer skal flyttes.
Jeg er dog spændt på, om videoen holder, hvad den lover.
Specielt musikfiler er drilske på en iPhone, og når jeg tidligere har skullet overføre musik, har jeg anvendt en særlig app til dette.
Men det skal forsøges.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. august 2022 - 20:59 #3
Enig i #2.
Jeg bruger ikke selv skyen til at gemme I så kan man overføre på den måde her er det da smart. Bruger Android og Windows som systemer.