Avatar billede Slettet bruger
03. september 2022 - 15:13 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

"Fitness madras"

Jeg er begyndt at gå til genoptræning, hos en Fysioterapeaut, efter brud på et par  lændehvirvler.
Som forventet er det betydelig svære at fortsætte hjemme på gulvtæppet.
Jeg har derfor brug for en "Fitness madras" eller hvad det nu hedder.
Jeg har set på nettet, men kan ikke finde ud af hvad jeg skal købe.
Jeg har tænkt mig en madras optil 1.000 - 1.500 Kr. men gerne billigere.
Men kvaliteten er det vigtigste, bortset fra, at den ikke må være rød.
Så hvis der er nogen, som har kendskab til den slags, så er der en her, som mangler vide.  Er der noget her?  https://www.billig-fitness.dk/collections/traeningsmaatte
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2022 - 15:30 #1
Måske nærmere her? https://www.happii.dk/Sport-Fitness/Reebok-Studio-Mat/2615338?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite
Har forstået, at nogle produkter fra Harald Nyborg, ikke opfylder tyske krav om usunde stoffer i madrasserne.
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2022 - 15:35 #2
Avatar billede claes57 Ekspert
03. september 2022 - 16:19 #3
vælg t.hansen - https://www.thansen.dk/vaerktoj/specialvaerktoj/bil-specialvaerktoj/hjaelpevaerktoj/arbejdsmaatte-eva-117x236x0-7-cm/n-698112331/pn-241788167/ den har god plads (du kan skære den ned, hvis det skal være) og koster ikke mere end rimeligt for den vare. Køb evt 2, og læg dem dobbelt.
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2022 - 19:35 #4
Tak for dit link, jeg ser på det. Der er fri fragt for køb over 200 Kr. Ved køb af 2 madrasser, mangler der 1 Kr.:-)
Avatar billede 220661 Ekspert
03. september 2022 - 20:59 #5
#4 Du kan nok finde noget så du får fri fragt 😉
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2022 - 21:10 #6
Jeg er mest lun på Bornholmeren i #2, jeg ved bare ikke, om den er for blød.
Avatar billede nfssister Forsker
04. september 2022 - 09:58 #7
Ja undskyld jeg springer direkte ind i det - Men du har et budget på 1000 kr, og den måtte der er i #2, den koster 350 kr - Hvis den er for blød, så er det bare at sælge den og eller give den væk, og find en anden.

Vi har 4 forskellige Yoga måtter herhjemme til den langhåret, og hun bruger alle 4, alt efter hvilket humør, ømhed og underlag - somme tider er det stuen, andre gange på græsset i haven.

Så køb og prøv eller afsted til en stor sportsbutik og prøv der!
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2022 - 10:39 #8
#7
Du skal skam ikke undskylde :-)  Ja jeg vil købe #2 og er den for blød skifter jeg den ud med #1. Jeg bor i en toværelses lejlighed, og jeg har i forvejen en "roller" og en motionscykel  stående, så der er ikke plads til mere end 1 madras ad gangen.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. september 2022 - 11:09 #9
#8 Haha
Lige i første splitsekund da jeg læste dit indlæg fik jeg motioncykel til at blive en motorcykel.
Jeg tænker ikke at du i din alder kører sådan et "bæst" 😉
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2022 - 11:36 #10
#9
En motorcykel? nej det kræver en større lejlighed, at køre rundt på den, og det er nok heller ikke den rigtige form for motion. 😁
Avatar billede nfssister Forsker
04. september 2022 - 12:02 #11
Husk at markere tråden for besvaret/løst

god søndag til jer alle :)
Avatar billede 220661 Ekspert
04. september 2022 - 12:09 #12
#11 Enig og i lige måde.😊
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2022 - 13:01 #13
Jeg besvarer altid mine egne spørgsmål.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. september 2022 - 13:07 #14
#13 Og er det du selv har fundet det rette for dig er dette selvfølgelig også løsningen for tråden her. 😊
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2022 - 15:20 #15
Tak til alle, som har kommenteret mit spørgsmål. 😊