Avatar billede gerhardpet Seniormester
24. september 2022 - 13:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Synkronisering

Jeg har  i flere år haft fornøjelsen af google fotos, men pludselig er der sket et eller andet. Når jeg tager et foto med min smartlhone kan jeg med det samme se det i Google foto, med jeg kan ikke se det på min tablet eller PC på gppgle fotoz. For at kunne gøre det skal jeg downloade det til Google fotos. Det er for bøvlet når man tager mange billeder. Hvad gør jeg???
Avatar billede claes57 Ekspert
24. september 2022 - 18:42 #1
du har muligvis kun synkronisering via wi-fi for at spare mobil-data, og så uploader telefon ikke til nettet før den har wi-fi, og de andre enheder er derfor ikke klogere.
Avatar billede gerhardpet Seniormester
24. september 2022 - 19:39 #2
Tak for dit svar. Jeg kører udelukkende på WIFI - på min PC, telefon og tablet og jeg kan tage et billede med telefonen med min  tablet og PC tændt. Jeg kan se billedet på google foto på telefonen, men ikke på de andre 2  "items" . Men hvis jeg på telefonen deler billedet og uploader til google fotos, så kan jeg efter et par sekunder se billedet alle 3 steder, så det har ikke noget med mobil-data at gøre. Jeg har bugt det i flere å uden problemer, men pludselig er den gal. Hjælp!
Avatar billede gerhardpet Seniormester
25. september 2022 - 12:19 #3
Hej Claes57
Du havde ret.  Jeg checkede for en sikkerheds skyld om telefonen stod på WIFI, som den plejer, men jeg må have kommet til at slå det fra. Så snart jeg satte WIFI til kom alle billederne frem overalt. Tak