Avatar billede annam Seniormester
24. september 2022 - 15:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Forslag t ny tablet t simkort ?

Jeg skal ha ny tablet, Apple er for dyr.

Ønsker 4G,  de bliver måsk sat ned, fordi folk vil ha 5G ?

Jeg har ikke Wi-Fi, foretrækker sim.

God weekend fra Anna 🌞
Avatar billede claes57 Ekspert
24. september 2022 - 18:36 #2
bemærk, at den i #1 anbefalede har 64GB lager - hvis det viser sig at være for lidt, så kan du smide et micro-SD kort i, og nemt udvide med 64, 128 eller 256GB. Modsat Apple, så løber du ikke tør for plads.
Avatar billede annam Seniormester
25. september 2022 - 12:16 #3
Mange tak for jeres svar🌞

Jeg er i tvivl om hvordan jeg kan være sikker på at simkort kan bruges i en tablet.
Er der en speciel forkortelse eller andet jeg kan se det på ?
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
25. september 2022 - 13:37 #4
Du kan altid kigge under specifikationer på butikkernes hjemmeside. Der skal stå 4G under mobilteknologi.
Du skal nogle gange lidt langt ned på siderne for at finde specifikationerne.

Du kan ofte også se det på modelnavnet. Der står ofte 4G efter navnet.

Den model jeg linkede på pricerunner hedder SAMSUNG GALAXY TAB A8 4G 64GB

4G refererer til 4G mobilnettet.

Den understøtter 2G, 3G og 4G og bruger nano-simkort
Avatar billede annam Seniormester
28. september 2022 - 09:07 #5
Tak for svar 🌞

Jeg overvejer om jeg skal ha en større skærm, for bedre at kunne nyde at se film på den, i disse elsparetider.

https://www.compumail.dk/da/p/samsung-galaxy-tab-s7-fe-12-4-64gb-4gb-gron-999511496?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Jeg er dog i tvivl om 64 GB vil være nok på den længere bane, for min nu vær. Samsung tablet er fyldt op pga apps og alle disse apps opdateringer
(kun 10 af dem har jeg install)
Alt hvad jeg kan flytte over på sd kort har jeg flyttet over.

Er Samsung værre end andre tablet mærker ?
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
28. september 2022 - 09:43 #6
Bemærk... Den tablet du har fundet har ikke simkort, men kun WiFi tilslutning.
Husk at du skal tjekke specifikationerne på siden.

Compumail har modellen med simkort...(Prisen er højere)
https://www.compumail.dk/da/p/samsung-galaxy-tab-s7-fe-12-4-64gb-4gb-gron-999219594?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Tror ikke der er store forskelle på Samsung og de andre mærker, men Samsung er ofte gode til at holde prisen nede på et niveau, hvor næsten alle kan være med,

Hvis du løber for plads, så er der ikke andet at gøre end at købe større SD-kort og bruge cloud storage (One Drive, Google Drive etc) til billeder, film og andet der fylder.
Avatar billede annam Seniormester
28. september 2022 - 10:15 #7
Tak 🌞

Jeg Tror det bliver den du har sendt link til.

Men jeg kan ikke se produktår samt om det er android 11, kan du ?
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
28. september 2022 - 10:38 #8
Den er kommet på markedet 25. maj 2021
Mht. Android version, så må jeg også give op når jeg leder, men jeg er ret sikker på at den kommer med Android 11 og automatisk bliver opgraderet til Android 12 når den bliver tændt.

God fornøjelse!
Avatar billede annam Seniormester
28. september 2022 - 10:50 #9
Tusind tak for din hjælp 💐
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
28. september 2022 - 11:07 #10
Velbekomme!
Avatar billede kurt54 Ekspert
07. januar 2023 - 15:49 #11
Gmsarena er god til data for telefoner og tablets - NB network linjen kan expandes.

https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_tab_s7_fe-10922.php

der er også mulig hed for sammenligninger af 3 enheder

https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=10922&idPhone2=3848&idPhone3=11841
Avatar billede annam Seniormester
07. januar 2023 - 21:23 #12
Tak for din hjælpsomhed