Avatar billede tobberjas Seniormester
03. oktober 2022 - 21:33 Der er 4 kommentarer

Køb af nyt tastatur. Hvad skal jeg købe

Hej.
Lige nu har jeg et Logitech k380 tastatur, hvilket jeg egentlig er glad for. men jeg kunne godt tænke mig at købe et tastatur, hvor man har mulighed for at lade det op via et kabel og hvor der stadig er mulighed for at tilslutte flere enheder.
Er der nogle som har et bud på, hvad jeg kan købe?
Beklager hvis den er I den forkerte kategori.
På forhånd tak.
Avatar billede puren Ekspert
04. oktober 2022 - 14:25 #2
for mig er et tastetur en meget personlig ting jeg har skrivet menget på div udstillings modeller så lav din eget list om hvad et tastetur skal kunne..

skal der være lys (RGB) i det?
skal der være lys i det?
skal det være tårdløst?
skal der usb hub?
skal der være media kontrol?
hvor lang en key gang skal der være (fra oppe til trykket helt ned)?
skal der være med eller uden nummerrisk tastetur?

så spørg 10 personer herinde på E og du for 10 forskællinge svar
Avatar billede tobberjas Seniormester
04. oktober 2022 - 14:40 #3
#2 det vil jeg lige læse lidt mere op på. Tak for svar.
Avatar billede tobberjas Seniormester
04. oktober 2022 - 14:41 #4
#1 tak for det. Det vil jeg undersøge nærmere.