Avatar billede visto Professor
21. november 2022 - 14:03 Der er 2 kommentarer

Kan ikke Bluetooth-forbinde iPhone og Windows 10

Jeg kan ikke Bluetooth-forbinde iPhone og Windows 10.

Bluetooth er slået til på begge enheder.
Iflg. computerens Enhedshåndtering er der Bluetooth på computeren.

Når jeg prøver fra iPhonen, står der under Bluetooth > Andre enheder blot et hjul og snurrer.
Når jeg prøver fra computerens Bluetooth og andre indstillinger > Tilføj en enhed > Bluetooth, Mus, tastaturer, penne eller lyd, og andre former for Bluetooth-enheder eller Alt andet, står den bare og "leder" i det uendelige.

Hvad kan jeg gøre for at komme videre?
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2022 - 16:19 #1
😂🤣👍Apple and Windows = NO, NO

😎 Apple and Apple = YES, YES ⭐⭐⭐
Avatar billede Erik K Ekspert
21. november 2022 - 22:14 #2
😎 Android og Windows= YES,YES ⭐⭐⭐
😎 Android og  Android = Yes,YES ⭐⭐⭐