Avatar billede Solvlaksen Praktikant
26. november 2022 - 17:53 Der er 4 kommentarer

Navision C5 light

Kan man stadig tilkøbe databaseplads til C5 4.0?
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
28. november 2022 - 05:47 #1
Davs,

Ja det kan du godt, jeg vil dog råde dig til at konvertere din C5 4.0 til Uniconta, da det ikke påregens at C5 godkendes til den nye bogføringslov.  Der kan foretages en konvertering af data fra C5 til Uniconta 1:1 og det er relativt simpelt.  Hvis du har lyst kan jeg lave en prøvekonvertering af dine C5 data til Uniconta, så kan du se hvordan det virker.

MVH
ADDCON / Peter
Avatar billede Solvlaksen Praktikant
28. november 2022 - 17:05 #2
Tak Peter.
Hvad koster de to løsninger?
Den virksomhed jeg bogfører for lukker sandsynligvis inden for et halvt år, så ejeren er ikke interesseret i for store udgifter til bogholderiet.
Mvh Birte
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
29. november 2022 - 08:00 #3
Morgen,

Den første virksomhed som ophører, kan du nok klare dig med at der foretages en oprydning eller reduktion i databasen, det vil tage cirka 0,5 time til 880,00 + moms.

En udvidelse af database koster DKK 1.700,00 + moms.

Uniconta er et abonnements basseret system. Alt efter hvor meget funktinalitet og hvor mange posteringer man har, er grundlaget for prisen.  Se priser på følgende link:

https://www.uniconta.com/da/priser/

Du skal altid starte med 1 bruger, i dit tilfælde indtil 31.12.22  DKK 199,99 og så eventuelt de moduler du har brug for.  Husk og kig på posteringer, dem betales der også for.

Hvis du vil se lidt til hvordan sådan en Uniconta den fungere, er her et link til opver 100 vidioer omkring produktet.

Husk at Uniconta er udviklet at det samme team, som i sin tid skrev C5, med Erik Damgaard i spidsen.

Ring eller skriv hvis der er noget du vil have uddybet.  64416097 eller mail direkte agger@addcon.dk

MVH / Addcon / Peter
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
29. november 2022 - 08:01 #4
UPS,

Glemte lige linket til vidioerne:

https://www.uniconta.com/da/video/

God fornøjelse.