Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. november 2022 - 11:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Edge -Tage : "Microsoft er bekymret" + Mit Feed" væk fra start

Edge igen, igen -

Hvordan tager man starten :
"Microsoft bekymre sig for dit privatliv væk ?
Det kommer - hver gang !
Og jeg skriver "Accepterer" eller Afvis" - Det kommer der, alligevel - hver gang !
*
Og
Så er der 1/3 ad startsiden med Feed - Nyheder m.m - som jeg ikke er interesseret i.
*
Jeg er kun interesseret i min egen forside. Mit eget billede.
*
Kan man gøre noget ved det ?
*
Tak ....
*
Venlig Hilsen Jørn
Avatar billede claes57 Ekspert
28. november 2022 - 13:04 #1
Jeg har sat startsiden (og ved Ny fane) til https://www.google.dk/?gws_rd=ssl intet med feed/nyheder der.

At Microsoft bekymrer sig kan måske fjernes ved skift til google startsiden, men den kan også være cookie-styret, så hvis du ikke gemmer cookies, så...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. november 2022 - 16:44 #2
Tak, claes57 .....
Har gjort det samme ....