Avatar billede steen_hansen Forsker
30. november 2022 - 01:00 Der er 1 løsning

<tr></tr> forsvinder

Jeg laver 3 tabeller, hvor brugerne har 3 valgmuligheder.

Er der ingen brugere, der har trykket på knapperne med værdierne 200, 300 eller 400, skal der være tre felter med (bindestreg, som angiver, at der ikke er nogen, der valgt 200, 300 eller 400)

Er der en bruger, der har valgt f.eks. 200, 300 eller 400, bliver brugernavnet vist i den respektive kolonne,

Jeg har så et problem. Hvis der ikke er nogen, der har valgt 200, 300 eller 400, er der meningen der skal vises 3 stk - (minus). Men hele <tr></tr> forsvinder.

Det samme, hvis en bruger vælger knappen med værdien 300, en anden bruger vælger efterfølgende knappen med værdien 200, og denne bruger vælger så en helt anden værdi forskellig fra 200, 300 eller 400.

Og det samme hvis bruger(200) vælger 400, mens en anden bruger har valgt 300. Så forsvinder hele <tr></tr> med alt indholdet i denne linie.

Hvis en bruger står på 300, og en anden på 200, og flytter fra 200 til 400, forsvinder hele <tr></tr>. Men flyttes den tilbage til 200, vises <tr><td>Bruger(200)</td><td>Bruger(300)</td><td>-</td></tr> korrekt igen.

Jeg har 3 af disse linier med værdierne hhv 500, 600, 700 og 800, 900, 1000. Den samme fejl ser ud til at ske med alle bruger på de tre <tr></tr>

Håber der er én, der er en skrapsak. Jeg kan ikke få øje på fejlen.

<% If Not RS1200.EOF Then %>
    <% If RS1200("status") = 200 Then %>
        <svg></svg> <%=RS1200("username")%>
    <% End If %>
<% Else %>
        -
<% End If %>

<!-- JEG HIVER DE BRUGERE, SOM HAR VALGT HHV KNAPPERNE MED VÆRDIERNE 200, 300 OG 400 -->

<%
        Set  RS1200 = Conn.Execute("SELECT * FROM users WHERE status = 200 ORDER BY username, category ASC")
        Set  RS1230 = Conn.Execute("SELECT * FROM users WHERE status = 300 ORDER BY username, category ASC")
        Set  RS1300 = Conn.Execute("SELECT * FROM users WHERE status = 400 ORDER BY username, category ASC")
%>

<! TABLE, HVOR HVER RÆKKE KØRES GENNEM EN LOOP -->

<div class="row mt-5">
    <div class="table-responsive-lg">
    <table class="table table-striped table-hover table-bordered-columns" id="ownevents">
        <thead>
            <tr class="border-0">
                <th class="text-center"><span id="lb1200" class="lead"></span><br>12:00 - 12:30</th>
                <th class="text-center"><span id="lb1230" class="lead"></span><br>12:30 - 13:00</th>
                <th class="text-center"><span id="lb1300" class="lead"></span><br>13:00 - 13:30</th>
            </tr>
        </thead>
        <tbody class="list align-items-center">
        <%
        If Not RS1200.EOF OR RS1230.EOF OR RS1300.EOF Then
            Do Until RS1200.EOF AND RS1230.EOF AND RS1300.EOF
        %>
            <tr>
                <td class="reference text-nowrap">
                <% If Not RS1200.EOF Then %>
                    <% If RS1200("status") = 200 Then %>
                    <svg height="14" width="14"><circle cx="7" cy="7" r="7" stroke="black" stroke-width="1" fill="<% If RS1200("category") = 1 Then %>green<% ElseIf RS1200("category") = 2 Then %>yellow<% Else %>red<% End If %>"></svg> <%=RS1200("username")%>
                    <% End If %>
                <% Else %>
                    -
                <% End If %>
                </td>
                <td class="reference text-nowrap">
                <% If Not RS1230.EOF Then %>
                    <% If RS1230("status") = 300 Then %>
                    <svg height="14" width="14"><circle cx="7" cy="7" r="7" stroke="black" stroke-width="1" fill="<% If RS1230("category") = 1 Then %>green<% ElseIf RS1230("category") = 2 Then %>yellow<% Else %>red<% End If %>"></svg> <%=RS1230("username")%>
                    <% End If %>
                <% Else %>
                    -
                <% End If %>
                </td>
                <td class="reference text-nowrap">
                <% If Not RS1300.EOF Then %>
                    <% If RS1300("status") = 400 Then %>
                    <svg height="14" width="14"><circle cx="7" cy="7" r="7" stroke="black" stroke-width="1" fill="<% If RS1300("category") = 1 Then %>green<% ElseIf RS1300("category") = 2 Then %>yellow<% Else %>red<% End If %>"></svg> <%=RS1300("username")%>
                    <% End If %>
                <% Else %>
                    -
                <% End If %>
                </td>
            </tr>
            <%
            If Not RS1200.EOF Then
                RS1200.MoveNext
            End If
            If Not RS1230.EOF Then
                RS1230.MoveNext
            End If
            If Not RS1300.EOF Then
                RS1300.MoveNext
            End If
            Loop
        End If
        %>
        </tbody>
    </table>
    </div>

<!-- KNAPPERNE MED VALUES 200, 300 OG 400 -->
<div class="d-flex justify-content-between align-items-center flex-column flex-lg-row">
    <div class="form-group row">
        <div class="col-md-4 mb-1">
            <button type="submit" name="ActiveChoise" value="200" class="btn btn-<%=btnStyleR1200%> btn-block btn-lg" onclick="this.form.submit();"<% If disableAll = "" Then %><%=disabledR1200%><% Else %><%=disableAll%><% End If %>>12:00 RETAIL</button>
        </div>
        <div class="col-md-4">
            <button type="submit" name="ActiveChoise" value="300" class="btn btn-<%=btnStyleR1230%> btn-block btn-lg" onclick="this.form.submit();"<% If disableAll = "" Then %><%=disabledR1230%><% Else %><%=disableAll%><% End If %>>12:30 RETAIL</button>
        </div>
        <div class="col-md-4">
            <button type="submit" name="ActiveChoise" value="400" class="btn btn-<% If RSButtonChosen("status") = 400 Then %>info<% Else %>primary<% End If %> btn-block btn-lg" onclick="this.form.submit();"<%=disableAll%>>13:00 RETAIL</button>
        </div>
Avatar billede steen_hansen Forsker
08. december 2022 - 16:44 #1
Jeg omformulerer spørgsmålet og opretter et nyt, da der ikke er meget respons