Avatar billede rasmuso Seniormester
04. december 2022 - 15:33 Der er 3 kommentarer

Office 365, Outlook, kontaktpersoner væk?

Outlook er helt opdateret.
kunne/ville pludselig ikke sende mails, de "forsvandt" (ikke i sendt, slettet eller kladde) kom ikke frem til modtager.
Genstartede PC'en startede Outlook, ALLLE kontaktpersoner er VÆK!!
Filer, Kontoindstillinger, Datafiler, vælg Archive - ingen kontakter!

indlæser en GAMMEL backup, den er (for) gammel...
nogen GODE råd for at genfinde mine kontakter?
Avatar billede INK Ekspert
04. december 2022 - 20:11 #1
Har du prøvet at logge på din konto i outlook.live.com
Her findes en app kaldet personer (oversigt i venstre side). Her kan dine kontakter være gemt.
Avatar billede kurtba Ekspert
04. december 2022 - 22:37 #2
Din gamle .pst fil burde stadig være på din pc, og i den fil ligger alle oplysninger, gamle mails, kontakter osv.
Find den fil og importer den i outlook og se om ikke dine kontakter så dukker op.
Nu fremgår det dog ikke klart, hvad det er for en backup du har læst ind, men hvis det er en backup af hele systemet, så er det jo kun den gamle .pst fil, du nu har liggende.
Så skal du først gendanne computeren til det den var, inden du indlæste backup.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. december 2022 - 12:02 #3
Du kan være startet på din 'lokal-konto' i stedet for online-konto. prøv at logge ind i windows igen.