Avatar billede C.R Praktikant
06. december 2022 - 23:09 Der er 5 kommentarer

Pilen hakker

Hej Alle, jeg håber dette er det rigtige sted at spørge.
I længere tid har min mus "hakket". Det sker bare lige pludselig og så går det væk igen. Det er bare lidt irriterende at den ikke bare er smooth. Er der noget jeg kan gøre ved dette? Min macbook pro er kun lidt over et år gammel og jeg synes det er lidt irriterende at det allerede er sket. Håber der er en der kan hjælpe
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. december 2022 - 23:33 #1
Jeg kender ikke til Mac, for jeg kører selv Windows, men kunne forestille mig, at en driveropdatering, måske kan løse dit problem.
Prøv at gå ind på producentens hjemmeside, der ligger sikkert den nyeste driver.
Avatar billede Anders Seniormester
07. december 2022 - 09:17 #2
Der findes ikke rigtigt drivere til Mac så det er ikke det.

Jeg har oplevet det nogen gange på en Bluetooth mus ved siden af en dårlig USB-C hub eller noget andet der kan komme til at sende forkerte signaler ud.
Eller er det den interne touchpad?
Avatar billede C.R Praktikant
07. december 2022 - 10:54 #3
Det er den interne touchpad:) Det er også derfor, jeg synes det er lidt mærkeligt
Avatar billede Anders Seniormester
07. december 2022 - 11:23 #4
Prøv at resette SMC.
https://www.youtube.com/watch?v=WMAdyMkv-Lg

Ellers geninstallere Mac ost oven på det du har i forvejen.
(hold Command (⌘) + R nede ved start op, vælg installer Mac og vælg din disk)
Ellers så omformater den. Desværre.
(samme som ovenstående bare med at bruge diskværktøj først til at slette disken, dette kan med fordel laves med Command (⌘) + alt (⌥) + R Så gør den det fra nettet i stedet for din Mac)
Avatar billede Anders Seniormester
07. december 2022 - 11:24 #5
Med "bruge diskværktøj først" mener jeg i recovery mode skal du slette disken der.