Avatar billede valsbol Seniormester
23. februar 2023 - 21:28 Der er 5 kommentarer

Wordpress og Elementor

Hej jeg bruger wordpress´og Elementor. Hvordan laver jeg et email link på en side. Jeg er webmaster og der skal kunne skrives til mig
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
23. februar 2023 - 21:57 #1
Avatar billede valsbol Seniormester
24. februar 2023 - 00:26 #2
der er ikke nogen url på den adresse. Nu håber jeg ikke jeg er gået i en fælle og har klikket på en falsk side
Jeg håber at høre fra dig igen
Avatar billede valsbol Seniormester
24. februar 2023 - 00:29 #3
Jeg prøvede at skrive W3schools og google fandt en side W3, men længere kom jeg ikke
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
24. februar 2023 - 07:02 #4
Hej Valsbol

Den korrekte adresse er https://www.w3schools.com/tags/tag_address.asp
#1 Tony fik ikke .asp korrekt ;-)
Avatar billede valsbol Seniormester
24. februar 2023 - 16:37 #5
Tak men jeg tror der er en enkel måde hvorpå man gør et navn til et email link, Det er den enkle metode jeg efterlyser.