Avatar billede wje Novice
24. februar 2023 - 08:34 Der er 1 løsning

Plugin til WordPress

Hej
Jeg har ledt højt og lavt via WordPress og Google efter et plugin der kan fortælle interessenter, at der er kommet "noget nyt" på vores andelsboligs hjemmeside (www.testholland.se). Der er mange plugins der kan hjælpe med at fortælle, at der er kommet en kommentar til et indlæg; men jeg vil gerne have at beboerne og gøres opmærksom på at der fx. er et referat fra et møde, el. lign., og det skal gerne ske automatisk fx. en gang i døgnet.
Pa forhånd tak for hjælpen.
William
Avatar billede Keld Broe Seniormester
28. februar 2023 - 08:26 #1
Der er flere plugins tilgængelige i WordPress, der kan give dig mulighed for at sende meddelelser til dine brugere, når der er opdateringer på din hjemmeside. Et af de mest populære plugins er "Jetpack" fra WordPress-teamet, som giver dig mulighed for at sende meddelelser via e-mail og push-notifikationer på mobiltelefoner. Jetpack-plugin'et er gratis og kan downloades fra WordPress.org.

Du kan også prøve plugins som "Push Notifications for WordPress by PushAssist" eller "OneSignal - Web Push Notifications". Disse plugins giver dig mulighed for at sende push-meddelelser til dine brugere på både mobiltelefoner og desktop-enheder. Du kan også planlægge meddelelser til at blive sendt på et bestemt tidspunkt.