Avatar billede Vesterlund Seniormester
07. marts 2023 - 11:09 Der er 2 kommentarer

Casting af lyd

Jeg står med et lille problem angående casting af musik. Det er intet problem at caste musik fra min telefon eller tablet (med YouTube musik) men kan det virkelig være rigtigt at jeg ikke kan caste fra tv til mine Google højtalere?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. marts 2023 - 11:41 #1
Hvis dit TV kører med en app, der understøtter cast, burde det teoretisk være muligt.. - men jeg har aldrig hørt om det... Jeg tvivler på det findes.
Avatar billede thov Forsker
07. marts 2023 - 12:55 #2
Det kan du med en 'Logilink bt0061' adapter.
Hovedtelefon udgangen i TV'et med 3,5mm mini-jack kan afspille musik
via Bluetooth på mit 'kræsne' stereoanlæg.