Avatar billede axel21 Juniormester
22. marts 2023 - 16:49 Der er 3 kommentarer

Overføre gamle mails fra iPhone til ny iPhone

Hej - jeg har fået en ny iPhone 14 Pro som skal være en kopi af min gamle iPhone 11 Pro.

Jeg lavede en sikkerhedskopi af min gamle tlf. på en iMac ca. 211GB, og overførte den til min nye iPhone.

Problemet er at alle gamle mails ikke er blevet overført, men den henter kun det der er i min "indbakke" hos min mailudbyder.
Desværre gemmer jeg kun mails der er 1 måned gamle på serveren hos min mailudbyder så der kan jeg ikke hente hjælp.

Jeg vil derfor meget gerne have alle mine gamle mails med over i sikkerhedskopien fra min gamle tlf.fra mine 4 mailkonti.

Er der nogen der ved hvordan jeg gør dette?
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2023 - 19:20 #1
Hvis du har allerede backup til iCloud, så tror jeg at du kan overføre alt så længe det er på samme netværk, som jeg forstod det fra dette indlæg fra YouTube.

https://youtu.be/aawvzH5KIQ8
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2023 - 19:22 #2
Jeg ved så ikke om dette vil hjælpe?

https://youtu.be/bG6dLibm_m8

Ideelt, kan du overføre og lave manuelt backup med?

Måske ved hjælp af iTunes?
Avatar billede puren Ekspert
22. marts 2023 - 21:09 #3
drop sikkerhedskopien og nulstil den nye iphone

når den nye iphone kommer starter op igen læg dem ved siden af hinanden og lås den gamle op, der kommer nu en besked op om du vil kopier den gamle iphone til din nye

og så er det bare at føgle beskeder på skærmen den tager visse logins til div apps med over noget som ikke kommer med i en sikkersheds kopi