Avatar billede Slawomir Seniormester
23. marts 2023 - 20:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Numerisk tastatur virker ikke

Hej
Jeg har en acer Aspire 3 A315-34-C3BX og har idag lagt mærke til at mit Numerisk tastatur driller, dvs at jeg godt kan bruge det når jeg logger på, bagefter virker kun piletaster.
når jeg klikker på num lock siger det biblyd det synes jeg ikke at den har gjort før.
jeg har også prøvet at sætte ekstern tastatur til og det virkede heller ikke

har prøvet det her uden held https://www.youtube.com/watch?v=YuNc4-_hedw
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2023 - 14:19 #1
Ja, dette kan kun klares ved at gå ind under BIOS og ændre eller deaktivere at man gerne vil benytte Fn når bærbar starter.

Kig ind i dine BIOS indstillinger og kig efter "Fn" features på indstillinger.
Avatar billede Slawomir Seniormester
25. marts 2023 - 21:57 #2
Hej Jørgen

"Brug det numerisk tastartur til at flytte musemakøren" var slået til.

Har fået løst det ved at slå det fra
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2023 - 22:07 #3
Angiv dit eget forklaring som løsning 🤩👍