Avatar billede Monkeybrain Juniormester
30. marts 2023 - 19:50 Der er 4 kommentarer

DNS Opsætning

jeg er løbet lidt sur i en DNS opsætning..

Mit mål er at server.primærdomæne.com skal vise indhold fra system.sekundærdomæne.com hvor de 2 domæner ligger på hver sin server.

Jeg har nørdet lidt med en CNAME men uden succes.

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2023 - 20:38 #2
Avatar billede Monkeybrain Juniormester
30. marts 2023 - 21:07 #3
Faktisk skal det helst være dns, da setuppet skal bruges til hvis den ene HTTP server er nede kan man gå til den anden.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. april 2024 - 11:22 #4
Din beskrivelse er ret mangelfuld, hvis vi skal kunne hjælpe dig videre, så du må nok i første omgang arbejde lidt videre med beskrivelsen af, hvad det er du forsøger at få til at spille sammen og hvordan.