Avatar billede Martin Juniormester
30. marts 2023 - 20:32 Der er 13 kommentarer

404 Not found i Edge på Android

Hej

Jeg får beskeden 404 Not found, når jeg prøver at tilgå eksperten.dk fra Edge på min Android telefon.
Der står, at webstedet ikke er sikkert.
Det virker, når jeg i stedet anvender Chrome.
Det bør dog vel også virke i Edge.

På forhånd tak.
Avatar billede supportsiden Professor
30. marts 2023 - 20:33 #1
Hvad hvis du bruger InPrivate mode ?
Tøm cache
Avatar billede Martin Juniormester
30. marts 2023 - 20:39 #2
Jeg har lige nulstillet alle data i Edge og prøvet i InPrivate Mode.
Jeg får fortsat de samme beskeder.
Avatar billede store-morten Ekspert
30. marts 2023 - 20:46 #3
Avatar billede Martin Juniormester
30. marts 2023 - 20:49 #4
Det virker, men det skal vel også virke bare med eksperten.dk.
Avatar billede store-morten Ekspert
30. marts 2023 - 20:52 #5
Eksperten.dk fejler også hos mig 🙃
Avatar billede Martin Juniormester
30. marts 2023 - 21:31 #6
Mangler der mon et certifikat på serveren eller lign.?
Avatar billede store-morten Ekspert
30. marts 2023 - 21:39 #7
Min mobil er sat op med 2 profiler.

Edge på profil 1: eksperten.dk virker
Edge på profil 2: eksperten.dk fejler
Avatar billede Martin Juniormester
30. marts 2023 - 21:42 #8
Hvad er forskellen på profilerne?
Avatar billede store-morten Ekspert
30. marts 2023 - 21:45 #9
Privat og arbejde
Avatar billede Dan Nim Seniormester
31. marts 2023 - 08:15 #10
Hej

Det skyldes, at vi ikke har lagt eksperten.dk (og exp.dk) ind i vores https certifikater.

Tilgår man eks. http://www.eksperten.dk/ virker det fint - men https://www.eksperten.dk/ smider en fejl.

Vi får dem tilføjet ved lejlighed.

/Dan - CW
Avatar billede Martin Juniormester
31. marts 2023 - 10:50 #11
Hej Dan
Tak for dine kommentarer.
Jeg kan nu heller ikke tilgå eksperten.dk i Edge på en Windows PC.
Det virker i Firefox.
Men det hænger måske sammen med det, som du har skrevet?
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2023 - 14:32 #12
Det kan trods alt være at opdatering mangles fra Android fra Google Butik?
-Hvis det var, skal man vidst vente indtil opdatering udrulles. Du kan skrive tilbage ved at sende besked fra Google Butik under detaljerne omkring fejl med deres https: fejler.

Du kan hurtigt opdatere fra Windows med Microsoft Edge, ved at trykke dig videre ind i Om Edge. Det vil automatisk hente opdatering, hvis den mangler opdatering.

https://support.microsoft.com/da-dk/topic/opdateringsindstillinger-for-microsoft-edge-af8aaca2-1b69-4870-94fe-18822dbb7ef1
Avatar billede Martin Juniormester
18. april 2023 - 17:23 #13
Det ser ud til at virke i Chrome på min Android telefon. Det virker dog tortsat ikke i Edge på min telefon. Apps'ne på min telefon bliver løbende opdateret.