Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
19. april 2023 - 15:47 Der er 3 kommentarer

Fotos fra Samsung Mobil til Ipad

Når jeg tidligere tog billeder med min mobil blev de med det samme overført til min Ipad. Det gør de ikke mere efter jeg har fået en ny Ipad. Mon der er nogen som kan hjælpe?
Avatar billede INK Ekspert
19. april 2023 - 16:46 #1
Du skal blot installere Google Fotos appen på din iPad, så kan du se alle fotos.
Avatar billede kurt54 Ekspert
19. april 2023 - 16:48 #2
Tidligere var de vel begge sat til at synkronise med icloud ( eller anden sky ) .

Er den nye også det igen det.
Avatar billede puren Ekspert
19. april 2023 - 19:40 #3
som #1 er inde på, men om det er google fotos, dropbox, mega eller en anden tjenste spiller ingen rolle bare sørg for at dine billeder bliver automatisk sendt til skyen så kan du finde dem med samme app på din ipad og se dem