Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
13. maj 2023 - 13:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Åbne : "Norton 360 Pasword Maganger" - Hvordan ?

Jeg vil lige afprøve "Norton 360 Pasword Maganger".
- Så længe jeg nu har Norton -
*
Har ikke brugt den før - Og vil afprøve den.
*
Men : Det password jeg har til Norton Kontoen -
Virker ikke med Password Manageren.
*
Hvordan får man et nyt password, der virker til den ?
*
Jeg troede jeg kunne brude det samme Password, som til Norton Kontoen - men nej, åbenbart.
*
Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede falster Ekspert
13. maj 2023 - 17:55 #1
Der er noget med, at du først skal ind på din Norton konto og opsætte en "vault" (boks). Og derefter - citat fra linket

When you sign in to Norton Password Manager, you need to first sign in to Norton account, and then to your vault. After you sign in to your account successfully, you get the prompt to sign in to your vault.

https://support.norton.com/sp/en/us/home/current/solutions/v127051054

Alt ifølge googling. Jeg har altid kun brugt Windows' egen beskyttelse.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
13. maj 2023 - 20:06 #2
Tak, falster - Kigger på det ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
13. maj 2023 - 21:53 #3
Tak - falster ...