Avatar billede mboesen Novice
01. juni 2023 - 11:00 Der er 2 kommentarer

Google Ad Manager - Visninger meget høje de første dage hver måned

Hej

Jeg tænker om der er nogle kloge hoved herinde som kan hjælpe mig med en god forklaring på hvad der sker med visninger af online bannere.

På min arbejdsplads, når vi lægger bannere op så oplever vi de første 1-2 dage hver måned en voldsom høj visning, som ligger mange 100% over hvad der er af visninger på resten af dagene i måneden. 3000 kontra 50-100 visninger.

Jeg tænker det er nogle SPAM bots eller lignende, så "tjekker". Men jeg er faktisk meget i tvivl. Vi vil jo gerne give kunderne så rigtig tal som muligt, men finder det underligt at Google Ad Manager ikke selv sortere disse meget høje og umiddelbart forkerte tal fra.

Jeg har lavet et skærmdump til at illustrere "fejlen", men kan ikke lige se hvordan jeg tilføjer det her i spørgsmålet. Ser om jeg kan uploade det et sted.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juni 2023 - 13:17 #1
upload billede på fx https://da.imgbb.com/ (opret dig ikke, bare klik på start upload), og husk at kopiere linet til billedet ind her
Avatar billede mboesen Novice
02. juni 2023 - 08:24 #2
Her er et link til en statistik

https://ibb.co/Vp281yd

(Kan man redigere det oprindelige opslag og sætte det ind der?)