Avatar billede Jette Novice
13. juni 2023 - 15:47 Der er 3 kommentarer

Kan ikke udskrive fra printer

Jeg har fået nyt modem og nu kan jeg ikke udskrive fra min Ipad til min HP printer. Har ikke tidligere haft problemer med min gamle modem. Printeren står bare og blinker som om den ikke får forbindelse til Modemet
Hvad kan problemet mon være og hvad kan jeg gøre for at afhjælpe dette?
Avatar billede INK Ekspert
13. juni 2023 - 16:18 #1
Med ny router har du sikkert fået nyt "navn" på dit wifi netværk. Du skal derfor genopsætte printeren til dette navn (SSID) og det nye password for dit wifi.
Du har sikkert brugt det nye navn og kode for at få din iPad på wifi.
Afhængig af model af printer kan der bruges forskellige metoder, men det kan du google dig til eller finde på HPs hjemmeside for netop din printer.
Avatar billede Jette Novice
13. juni 2023 - 16:29 #2
Tak ink
Så virker det
Avatar billede kurtba Ekspert
13. juni 2023 - 22:51 #3
Når du har fået løsningen, så skal du ud for den, der kom med løsningen markere det. Så kan alle se, at det problem der var er blevet løst, samt hvad løsningen var.