Avatar billede Chevy396 Seniormester
26. juni 2023 - 20:07 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Nvidia upgrade - Noget er gået galt.

Har for nogle halve timer siden - dum som jeg åbenbart er - valgt at opgradere mit Nvidia skærmdriver. Efter installation fik jeg en skærm a la Fejlsikret tilstand (Jeg benytter mig stadig af Windows 7). Jeg fik efter møje og besvær mine ikoner på skrivebordet tilbage til deres oprindelige størrelser, som de var før mit projekt installation. Hvad jeg IKKE kan ændre lige nu er min proceslinie der ligner noget der minder om lyseblå blurred baggrund.
What to do ??

Takker på forhånd for eventuel hjælp
Avatar billede Chevy396 Seniormester
26. juni 2023 - 20:16 #1
Ud over det kører min kølerblæser helt overtime lige nu - lidt bekymret faktisk.
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. juni 2023 - 20:42 #2
Hvis du kan så prøv med en systemgendannelse, til før tidspunktet hvor opgraderingen af skærmdriveren blev foretaget.
Du skriver Efter installation fik jeg en skærm a la Fejlsikret tilstand (Jeg benytter mig stadig af Windows 7).

Mener du at det er en skærm som nedenstående
https://www.techinfobit.com/troubleshoot-blue-screen-of-death-errors/

Denne skærm hedder i computerkredse BSOD - Blue Screen Of Death (Dødens Blå Skærm). Det lyder værre end det er.
Avatar billede supportsiden Professor
26. juni 2023 - 22:14 #3
Hvorfor Wndows 7 ? Det er totalt outdated !
https://support.microsoft.com/en-us/windows/windows-7-support-ended-on-january-14-2020-b75d4580-2cc7-895a-2c9c-1466d9a53962
Du kan ikke regne med at drivere duer selvom du kan installere dem
Avatar billede 220661 Ekspert
27. juni 2023 - 08:08 #4
Når jeg opgraderer (sjældent) GPU drivere henter jeg den nye driver ned. herefter fjerner jeg gen gamle software der ligger nu. Herefter installeres den nye driver. Jeg har aldrig 2 drivere liggende på pc samtidigt.
Som Erik skriver prøv systemgendannelse.
Avatar billede Chevy396 Seniormester
27. juni 2023 - 17:47 #5
Takker meget for gode forslag.
Foretog en systemgendannelse, og fik efterfølgende besked om at Nvidia-driveren kunne fåes via  "Windows-update".
Alt forløb problemfrit.... Den gamle version af Nvidia-driveren blev fjernet efterfølgende.

Igen tak for Jeres engagement.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. juni 2023 - 18:16 #6
Super du fik det løst.
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. juni 2023 - 19:59 #7
#5 - Super fint👍