Avatar billede faithful Novice
16. juli 2023 - 19:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Cloudflare og namecom smtp settings

Hej venner, jeg sad lige fast i en lille opgave jeg prøver at løse og irriteret over jeg ikke kan fikse det selv. Så huskede jeg gode gamle "Eksperten" og er nu logget ind igen efter 7-8 år :D  (Min konto er fra 2004 :D )

Jeg har sat cloudflare op på mit domæne og kæmper nu med at få mine mails til at virke. Jeg har hosting hos name.com hvor jeg også har betalt for en mailserver.

Nogen der har erfaringer med at få indkommende og udgående emails til at virke med hosting, samtidig med at have sat Cloudflare op?

Help me out :) Takker.
Avatar billede puren Ekspert
17. juli 2023 - 00:54 #1
hvorfor er det at du ikke bruger deres support??
Avatar billede faithful Novice
17. juli 2023 - 01:38 #2
Fordi min cloudflare er en gratis konto.
Jeg har nørdet lidt med det og har løst det nu.
Det er lidt kringlet men måske andre kan få gavn af løsningen.
Name.com DNS sættes til Cloudflare derefter opsættes der DNS records retur til Name.com mailserver. Husk DKIM og SPF records.
Godnat!