Avatar billede fase Professor
08. august 2023 - 14:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Manual til Huawei mobile WIFI 2

Jeg har fået til opgave at sætte en Huawei mobile WIFI 2 i gang. Desværre mangler manualen til den, fordi  brugeren har mistet den. Jeg har søgt på nettet, men har ikke fundet en manual. Der skal jo sættes  et SIM kort i, men hvordan åbnes dyret? Er der nogen, der har en anelse om det?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. august 2023 - 14:34 #1
denne? https://www.pdfmanualer.dk/huawei/mobile-wifi-2-pro-e5885/manual?p=108
(dansk starter på side 108, derfor sidetal på linket)
Avatar billede claes57 Ekspert
08. august 2023 - 14:38 #2
Avatar billede fase Professor
08. august 2023 - 15:50 #3
Jeg fandt en løsning i en af de øvrige manualer. Tak for hjælpen.