Avatar billede Camilla Behr Praktikant
21. september 2023 - 13:58 Der er 2 kommentarer

Online kursus gennem hjemmeside

Jeg har min hjemmeside ( https://www.minlivscoach.dk/ ) gennem Squarespace, som jeg er enormt glad for at bruge.

Lige nu betaler mine klienter via bankoverførsel, da det giver bedst mening.
Men i fremtiden vil jeg gerne kunne tilbyde betaling via hjemmesiden.

Der er nogle muligheder igennem Squarespace, men jeg er simpelthen lidt forvirret over, hvad mit behov egentlig er og om jeg har brug for tilknytning til en tredje part.

Det betalins set-up jeg ønsker skal som minimum kunne:
- Tale sammen med Squarespace
- Tale sammen med Dinero
- Betale via hjemmeside for køb af forløb
- Betale via hjemmeside for køb af online kursus

Er der nogle der kan sende mig i retning af, hvilke løsninger jeg kan kigge ind i?
Avatar billede claes57 Ekspert
21. september 2023 - 19:43 #1
I første omgang er alt dit gennem Dinero - det er dem, der styrer alt vigtigt.
Så hør deres support ad, om de har noget mht Squarespace, eller om der er en fast opsætning af data, der bare virker.
Dernæst har du to produkter, som skal sælges (kontant og abonnement) - det har Dinero helt sikkert prøvet før, så brug deres opskrift.
Når data-krav så er på plads, så få din hjemmeside-snedker til at lave det efter opskriften.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
22. september 2023 - 09:30 #2
Giver claes57 hel ret,
Tag en snak med supporten ved Dinero, før du kaster dig ud i tredje parts løsninger.

Der er et hav af løsninger, men skal det spille sammen med Dinero, så skal du den vej først.