Avatar billede karina1971 Seniormester
05. oktober 2023 - 11:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

X-markering, hvis alle felter er udfyldt

Hej

Jeg har brug for en formel, der viser et X i kolonne G, hvis der har været køb alle år af et varenummer. Dvs. G6 og G13 skal være markeret med et X og resten af felterne skal være tomme. Jeg ved godt, at det sikkert kan løses ved en simpel Hvis-formel, men det er desværre ikke lykkes for mig:-)

Nogen der kan hjælpe?

https://1drv.ms/x/s!AmUpibQngViKmHt4wB7qDsMp4-1h?e=bSsEKO
Avatar billede MaxZpaD Professor
05. oktober 2023 - 12:00 #1
I web-versionen (komma som adskiller):
=HVIS(TÆL.HVIS(B2:F2,">0")=5,"X","")

I Excel-appen (semikolon som adskiller):
=HVIS(TÆL.HVIS(B2:F2;">0")=5;"X";"")
Avatar billede karina1971 Seniormester
05. oktober 2023 - 12:10 #2
#MaxZpaD

Tusind tak for dit svar. Jeg er dog lidt udfordret af, at i det originale ark er der en del flere kolonner i mellem hver kolonne med som jeg lige har forsøgt at skildre, hvis du klikke på linket igen
Avatar billede MaxZpaD Professor
05. oktober 2023 - 12:23 #3
=HVIS(OG(B2>0,E2>0,J2>0,O2>0,T2>0),"X","")