Avatar billede narrehat Juniormester
16. oktober 2023 - 10:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Videresendelse af E-mails fra Gmail.

Jeg sidder i en bestyrelse i min A/B hvor vi har oprettet en Gmail konto til vores indkomne mails, vi har så forsøgt at oprette videresendelse af mails til alle i bestyrelsen således at indkomne mails automatisk bliver videresendt til alle medlemmer, vi kan godt tilføje alle i bestyrelsens mail adresser, men man kan kun videresende til en, der står så I brug ud for den i drop down menuen af mail adresser, findes der et trick så man kan videresende til alle på en gang ?

Jeg har nogle billeder som måske illustere det lidt bedre, men umiddelbart kan jeg ikke vedhæfte billeder til spørgsmålet.
Avatar billede narrehat Juniormester
16. oktober 2023 - 10:24 #1
Kom i tanke om imgur så billederne kan ses her.

https://imgur.com/a/Se5N0ie
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. oktober 2023 - 12:57 #2
Nu har jeg ikke undersøgt om det KAN lade sig gøre fra Gmail, men man kunne måske vælge at sende videre til en i bestyrelsen, som så videresender til resterende.
Avatar billede fase Professor
16. oktober 2023 - 13:14 #3
Har du prøvet at sende til en i bestyrelsen og til resten ved at tilføje i BC eller CC?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. oktober 2023 - 16:15 #4
Det siges at kunne gøre med filtre - ikke med direkte forward. Denne ser ud til at beskrive det fornuftigt (læs grundigt):

https://www.producingparadise.com/tools/forwarding-to-multiple-addresses-in-gmail/
Avatar billede narrehat Juniormester
16. oktober 2023 - 17:09 #5
michael_stim - Så ryger ideen jo, hvis man manuelt skal videresende mails til de øvrige bestyrelsesmedlemmer, det undre mig bare at man kun kan sætte automatisk videresend op til 1 mail adresse, men at man godt kan tilføje lige så mange det skal være i menuen, jeg kan ikke forstå logikken i det.

Fase - Jeg tror at du misforstår det lidt, den oprettede g mail var tiltænkt således at den skulle være vores fælles indboks som automatisk videsendte den indkommen post til alle i bestyrelsen automatisk når den kom ind.

erikjacobsen - Jeg kikker på det, tak.
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. oktober 2023 - 17:44 #6
#5
Har ikke sagt at det skal gøres manuelt. Den man sender til, har vel en klient der kan styre det?
Avatar billede narrehat Juniormester
17. oktober 2023 - 16:27 #7
michael_stim - Nej jeg har ikke en klient der kan styre det, men nu har jeg fundet en anden løsning med filre som erikjacobsen sendte, det virker.

erikjacobsen - TAK !!!!!! det er lidt bøvlet, men det virker rent faktisk :)
Avatar billede eksmojo Forsker
20. oktober 2023 - 19:44 #8
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
21. oktober 2023 - 01:52 #9
Læs #8 lav en gruppe