Hej. Jeg har en PC med Windows 10 og MS Office Professional 2016. For nylig købte jeg MS 365 Basic med OneDrive. Jeg har sikkerhedskopieret alle filer hertil, og de viser nu (næsten) alle et grønt flueben. MEN, efter jeg har kopieret alle dokumenter incl. .pst filen fra Outlook-filer, kan jeg ikke åbne datafilen (.pst filen). Jeg får følgende fejl: Opgaven 'xxx@mail.dk - sender' rapporterede en fejl (0x8004010F) : 'Der er ikke adgang til Outlook-datafilen' og Opgaven 'xxx@mail.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x8004010F) : 'Der er ikke adgang til Outlook-datafilen' Jeg har prøvet at flytte datafilen ud af dokumenter og få Outlook til at bruge den, men får at vide, at "jeg har ikke adgang til filen". Hvad gør jeg, så jeg igen kan bruge min Outlook?
Mød en af Nordens fremmeste eksperter i adfærdsdesign – Morten Münster, der bl.a. har skrevet ” Jytte fra marketing er desværre gået for i dag” – på Computerworld Cloud & AI Festival.
Jeg skylder at skrive, at ved check af øvrige MS apps konti, kom der også en fejlmeddelelse. Denne fejl er rettet, men det ændrer ikke ved MS Outlook app'en :-(
Nemlig. Og når jeg følger den anvisning, får jeg en meddelelse om, at denne .pst fil allerede bruges i applikationen :-( Tænker, jeg bliver nødt til at afinstallere MS Outlook og så geninstallere den forfra med den gamle pst fil. Er der nogen, der tror, at det vil hjælpe mig?
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.