Avatar billede gerhardpet Seniormester
12. februar 2024 - 13:32 Der er 5 kommentarer

Google drevet

Hej. Jeg arbejder i en gruppe på drevet, men jeg er i tvivl om notifikationer.  Jeg får ingen notifikationer, når andre i gruppen skriver noget i en delt mappe og jeg er også usikker på om de andre får notifikationer, når jeg lægger noget ind, som de andre skal se.  Hvem kan hjælpe mig?? vh Gerhard
Avatar billede claes57 Ekspert
12. februar 2024 - 17:41 #1
pc/tablet/telefon ?
mac/windows/ios/android ?
Avatar billede gerhardpet Seniormester
12. februar 2024 - 18:15 #2
PC Windows 11, Samsung tablet, Android, smartphone google pixel 5
Avatar billede claes57 Ekspert
12. februar 2024 - 18:41 #3
jf min windows, så er notifikationer ikke det store

Præferencer for notifikationer
Mind mig om at sikkerhedskopiere enheder

og eller intet på windows om andet.
Jeg er selv på apple, så ser gerne, at en android-burger lige melder ind om deres indstillinger (hvis de får notifikationer)
Avatar billede gerhardpet Seniormester
12. februar 2024 - 19:30 #4
Tak . Jeg håbe også på erfaringer fra andre android brugee eller en  med erfaring rra PC Windows 11 etc
Avatar billede gerhardpet Seniormester
13. februar 2024 - 15:13 #5
Tak for henvendelserne. Jeg kan oplyse eventuelt interesserede om, at det ikke kan lade sig gøre at få notifikationer  i privat bruget af Drevet. Man skal i stedet for bruge Google Workspace og det er ikke gratis. Sagen er hermed slut