Avatar billede Peter Forsker
14. februar 2024 - 09:26 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Betalingsservice

Hej eksperter 😉
Jeg er lige kommet i tvivl om noget,...... jeg fik en regning med posten i går, og satte den til betaling engang i marts,
Samtidig satte jeg den i betalingsservice.
Nu er jeg i tvivl om betalingsservice betaler den, samtidig med at jeg har sat den til at trække på kontoen ved betalingsdato, så de får pengene 2 gange
Avatar billede INK Ekspert
14. februar 2024 - 10:20 #1
Den samlede viden hos Ekspertens medlemmer er næsten uendelig stor, men her må jeg i alt fald gætte.
Da firmaet har udsendt faktura vil de næppe senere checke for mulig Betalingsservice, så det er nok først ved næste opkrævning BBS træder i kraft.
Hvis de alligevel skulle forsøge at opkræve over BBS vil det selvfølgelig fremgå af oversigten, som du modtaget ultimo februar. Så kan du stoppe den ene eller anden betaling.
Du kunne selvfølgelig også ringe til din bank og få det checket, men her mit beskedne bidrag.
Avatar billede Uvanga Ekspert
14. februar 2024 - 11:21 #2
Min erfaring er, at den du har sat til betaling, skal betales. Så vil de efterfølgende regninger blive betalt via betalingsservice.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
14. februar 2024 - 16:59 #3
Uvanga har ret.
Avatar billede Peter Forsker
15. februar 2024 - 10:16 #4
1000 Tak skal i have for jeres dejlige hjælp, så nu behøver jeg ikke at være bekymret for at hele min pension bliver trukket, .... men jeg holder øje med det 😉