Avatar billede Jesper Praktikant
07. marts 2024 - 15:19 Der er 2 kommentarer

Hjælp til færdiggørelse af bookingsystem

Hej

Har et setup med online booking af musikudstyr, der ikke virker, som vi gerne vil have det til - og vedkommende der har etableret det, kan ikke komme videre. Det ligger på dette domæne:
http://backline.musikforeningenvesterbro.dk/

Jeg har fået følgende beskrivelse fra programmøren, der har lavet det:
"Det du kan skrive når du leder efter en udvikler:
- Gearbank er en Django app (nok django 2.x med python 3.9.x)
- Databasen er Postgres
- Den kører bag en ngnix-webserver
- hele appen er containerized (Docker)
- p.t. er det hele hostet på DigitalOcean

Det ligger på en github-repo som den nye udvikler kan forke eller bare bruge as-is (jeg kan åbne den).

Hvis du finder nogen og han/hun har spørgsmål så skal jeg nok være behjælpelig."

SÅ - er der nogen, der har mod på det ?

VH
Jesper, MUVE / www.muve.dk
Avatar billede kulawig Professor
18. marts 2024 - 13:09 #1
måske du skal lægge den oprindelige projektbeskrivelse op sammen med en liste over ønsker/fejl/mangler . så folk kan danne sig et indtryk af opgavens størrelse.

mvh
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
22. april 2024 - 07:41 #2
kulawig - ja det lyder mere som "En ommer", så den oprindelige beskrivelse med en ønskeliste, vil være nemmere at give svar på.