Avatar billede Daniel Novice
16. marts 2024 - 17:59 Der er 3 kommentarer

Time out ved betaling med kort

Når jeg forsøger at betale noget, her en airbnb, får jeg en mærkelig timeout, når jeg skal bekræfte mit kort. "Forbindelsen blev nulstillet" står der. Det har stået på nogle dage nu, og er et ret stort problem for mig, eftersom jeg rejser rundt i USA.

Jeg har tjekket at chrome er opdateret.
Jeg har prøvet med forskellige kort og får samme resultat.

Note: Besværligt nok kan jeg ikke forsøge at bruge en anden browser, fordi min telefon ikke virker herovre (I know) og det kræver totrinsverificering at logge ind på stort set alt på en ny browser.
Avatar billede Daniel Novice
16. marts 2024 - 18:08 #1
Jeg har set, at det nogle steder anbefales at genstarte sin router. Jeg har haft problemet flere steder, så er ikke noget med routeren. Bor desuden på hotel, så det ville nok blive lidt svært at få dem til at acceptere ;)
Avatar billede kurt54 Ekspert
16. marts 2024 - 19:27 #2
hvorfor virker din telefon ikke ? hvilken model ? eller er det abonnementet hvor udlands telfoni ikke er slået til.
Avatar billede Daniel Novice
17. marts 2024 - 02:34 #3
Jeg ved ikke hvorfor, og det ved mit selskab heller ikke, har prøvet at ringe til dem. Men sandsynligvis har det noget at gøre med at jeg kører på en 3310.