Avatar billede LLB Juniormester
02. maj 2024 - 08:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke udskrive i farver fra MacBook til Brother-printer

Jeg har tidligere altid kunne vælge udskriv i farver, når jeg printer fra min Macbook til min BrotherDCP-9020CDW printer
Denne mulighed - altså at vælge mellem farver og sort hvid er forsvundet i forbindelse med at jeg genstartede min MacBook

Er der en der ved hvorfor og hvordan jeg løser problemet?
Avatar billede INK Ekspert
02. maj 2024 - 09:29 #1
Prøv eventuelt at geninstallere printeren. Først fjerner du eksisterende driver og derefter genstart og ny installation. Gøres i systemindstillinger under printere.
Avatar billede LLB Juniormester
02. maj 2024 - 09:47 #2
Tak for forslaget - det virker desværre fortsat ikke.
Når jeg trykker udskriv er der ikke mulighed for at vælge farve - den knap findes slet ikke
Avatar billede INK Ekspert
02. maj 2024 - 11:33 #3
Har ikke selv den pågældende printer, så kan ikke teste.

På denne hjemmeside kan du finde leverandørens driver samt firmware til din printer.

https://www.brother.dk/support/dcp-9020cdw/downloads
Avatar billede LLB Juniormester
02. maj 2024 - 11:58 #4
Tak for hjælp - nu fungerer den!