Avatar billede Braindead mac user Juniormester
03. maj 2024 - 09:53 Der er 2 kommentarer

Monitor mode kali linux

Hej
er der nogen der kender en simpel måde at putte min linux computer i monitormode.
Avatar billede puren Ekspert
03. maj 2024 - 10:13 #1
det er ikke alle netkort der kan gå i moitor mode, og det på grænsen til det ulovlige a la i danmark er det ikke ulovligt at køre 180 km/h i en bil på lukket område men offlig vej er det et no go
Avatar billede Braindead mac user Juniormester
03. maj 2024 - 10:24 #2
men har du nogen ide om hvad jeg kunne gøre altså skal jeg stikke kabelet ind i min pc eller bare skrive en specifik.
btw skal kun bruges til lovlige ting.