Avatar billede tobberjas Seniormester
25. maj 2024 - 11:37 Der er 4 kommentarer

Kunstig Enteligents For Synshandicappede

Hej alle sammen.
Jeg har for nylig oprettet en Facebook-gruppe, "Kunstig Intelligens for Synshandicappede", og jeg vil gerne invitere jer til at blive en del af denne spændende rejse. Gruppen er dedikeret til at udforske og dele viden om, hvordan kunstig intelligens (AI) kan forbedre livskvaliteten for mennesker med synshandicap.
Formålet med gruppen er at skabe et støttende fællesskab, hvor vi kan diskutere og udvikle innovative løsninger, der kan gøre en forskel i hverdagen for synshandicappede. Vi ønsker at samle eksperter, udviklere, pårørende og interesserede for at dele nyheder, ressourcer og personlige erfaringer om, hvordan AI kan anvendes til at løse udfordringer, som synshandicappede står overfor.
I gruppen kan du forvente at finde opdateringer om de nyeste AI-teknologier og deres anvendelse inden for synshandicap.
Diskussioner om udfordringer og løsninger ved hjælp af AI.
Deling af succeshistorier og personlige erfaringer.
Ressourcer til at lære mere om AI og dets potentiale.
Netværksmuligheder med ligesindede.
Hvis du er interesseret i at lære mere om, hvordan AI kan hjælpe synshandicappede, eller hvis du har erfaringer, har et synshandicap og viden, du gerne vil dele, vil vi meget gerne have dig med i vores gruppe. Du kan finde os ved at søge på "Kunstig Intelligens for Synshandicappede" på Facebook eller ved at følge dette link: https://www.facebook.com/groups/1097108654712814/
Vi ser frem til at byde dig velkommen i gruppen og til at skabe en mere inkluderende fremtid sammen.
Avatar billede valby Ekspert
26. maj 2024 - 02:28 #1
Der kan jo være mulige interesserede, som ikke er på Facebook.
Måske skulle der også ligge noget på YouTube?
Avatar billede tobberjas Seniormester
26. maj 2024 - 10:06 #2
#1 jeg kan desværre ikke ligge noget på Youtube, da jeg er blind. og derfor ikke kan filme, men du må da meget gerne dele gruppen på Youtube, hvis du har mulighed for det.
Avatar billede valby Ekspert
26. maj 2024 - 17:24 #3
Det har jeg ingen erfaring med desværre.
Avatar billede puren Ekspert
26. maj 2024 - 23:04 #4
fed ide men vi manger 3 ting viden, penge, tid og plus alle de store google, apple, meta og andre er med i kampen det er muligt at det ikke er main fokus omrråde men det skal nok komme men jeg kan sagens forstå det at når man sidder med et handicap og teknikken er så tæt på så føgles det som evihedder lidt lige som når man venter de sidste 3 min inden hovdenavnet kommer på til en koncert