Avatar billede .sorcerer. Nybegynder
18. september 2001 - 15:26 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Programmøre & grafikkere med dygtighed søges - snarest !

Stort Internationalt WebFirma søger nye medarbejder!
Nu skal det lige nævnes at vi også kan bruge personer til freelance arbejde, hvis de eller kan indgø i vores team :-)

1. Programmøre

Kan du programmere Asp, Java script eller dhtml på højt plan ?
Er du mindst 15 år ?
Har du lavet noget smart på nettet ?
Har du erfaring med store internet programmerings projekter ?
Har du intet liv ud over din computer ?

kan du udfylde ovenstående ?

så send en Job Ansøgning til: Fly@events.dk
og fortæl hvad du kan, hvad du har lavet - (alt i alt hvad kan du på nettet)

Vi er ligeglade med hvordan du ser ud, hvor høj du er & hvilken uddannelse du har - bare du kand programmere :-)

2. Grafikkere
Er du super til at lave grafik?
kan du bruge Photoshop / maya / 3d max eller lignende ?
Er du god til at designe ?
Mener du at du kan arbejde sammen med et team af programmøre?

Send en Job Ansøgning til fly@events.dk

Med en beskrivelse af dig selv & hvad du kan mht grafik.
Avatar billede dumdum Nybegynder
18. september 2001 - 15:33 #1
Med al respekt, så virker det mildest talt ikke seriøst at udsende et jobopslag der er fyldt med mere eller mindre utrolige stavefejl. Håber selvfølgelig ikke, at det er repræsentativt for virksomheden...

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede .sorcerer. Nybegynder
18. september 2001 - 15:35 #2
sorry, skrev hurtigt... :-/
Avatar billede jokn Nybegynder
18. september 2001 - 15:39 #3
mail sendt :)

(kontakt mig gerne på icq)
Avatar billede jokn Nybegynder
18. september 2001 - 15:43 #4
jeg vil lige sige, at hvis jeg ikke svare så hurtigt på email er det da jeg er igang med at forberede at formatere min hd, og installere noget der ikke sucker på samme lorte måde som win me...
så derfor er min outlook fjernet... men jeg tjecker dog engang i mellem på en anden compu...
Avatar billede .sorcerer. Nybegynder
18. september 2001 - 15:55 #5
Vi læser jeres ansøgninger grundigt en for en, herefter modtager i et svar - dog kan der godt gå en smule tid (Da der er kommet mange ansøgninger)
Avatar billede moroax Nybegynder
18. september 2001 - 17:41 #6
Hvor holder i til henne ??..

* MoRoax...
Avatar billede tpiil Nybegynder
18. september 2001 - 21:30 #7
havde tænkt mig at sende en ansøgning men har lige hørt fra Carsten N Hansen (netsrac) at man skal lave noget først for at blive godkendt uden man får noget for det så i får ingen ansøgning fra mig hvis ikke i ændrer holdning på det område...

Med Venlig Hilsen
Thomas Piil
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
18. september 2001 - 21:32 #8
Kan KUN tilslutte mig thomas´ holdning! Har lige læst den opgave i ønsker lavet for at vise hvad man kan!

Som carsten siger:

\"Du får jo heller ikke en flok tømre til at bygge et hus for at se hvem der er bedst.\"

/Bjarke Bekhøj
Avatar billede jokn Nybegynder
18. september 2001 - 21:37 #9
Er der en der har en naturlig forklaring på hvorfor jeg skal lave et admin/kunde modul, når den mail jeg sendte var om grafiker?

Das versteht ich nicht!

:o)
Avatar billede tpiil Nybegynder
18. september 2001 - 21:41 #10
Hvis i ændrer holdningen så skriv det her, for så skriver jeg gerne en mail..

Mvh Thomas Piil ( tpiil@tpiil.dk )
Freelancer
Avatar billede .sorcerer. Nybegynder
18. september 2001 - 22:05 #11
Ja - nu i mener er så dygtigt - vil vi vælge nogen af jer ud... så slipper i for den opgave ;-)

Dem af jer som vi mener vi kan bruge vil blive kontaktet i morgen formiddag...

Har du ikke sendt en ansøgning så gør det nu, så du kan nå at komme med...
Avatar billede tpiil Nybegynder
18. september 2001 - 22:08 #12
du bedte netsrac om at lave opgaven??
hvorfor så det??
Avatar billede .sorcerer. Nybegynder
18. september 2001 - 22:10 #13
Tpiil >> jeg har skrevet til ham, med de nye informationer ;-)
Avatar billede dumdum Nybegynder
18. september 2001 - 22:15 #14
På trods af de utallige stavefejl i jobopslaget, lader det til at det er et enormt seriøst, stort internationalt webfirma.

Gad vide hvad firmaet hedder, i øvrigt.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
18. september 2001 - 22:17 #15
dumdum > Ja, normalt plejer man når man søger nye medarbejdere da i det mindste og skrive hvor man holder til - tvivler på det ligger i Tranbjerg ;)
Avatar billede jokn Nybegynder
18. september 2001 - 22:22 #16
Kommentar fra jokn

jeg har ikke fået svar endnu :)
Avatar billede .sorcerer. Nybegynder
18. september 2001 - 22:46 #17
Dumdum
Moderfirmaet hedder dkis

Firmaet som skal til at udvikle på nettet hedder

Lets Network
Avatar billede .sorcerer. Nybegynder
18. september 2001 - 22:49 #18
bjarke-b>> firmaet ligger rent faktisk i Århus :-)
Avatar billede pr0fane Nybegynder
19. september 2001 - 13:14 #19
Jeg har sendt en mail :D
Avatar billede .sorcerer. Nybegynder
19. september 2001 - 13:24 #20
pr0fane >> Thx *S*
Avatar billede .sorcerer. Nybegynder
19. september 2001 - 13:26 #21
efter at have læste jeres mange snsøgninger har vi valgt nogle stykker ud, disse personer har modtaget yderligere information.
Avatar billede dumdum Nybegynder
20. september 2001 - 19:34 #22
bjarke-b>> Jeg er enig, jeg må erkende at jeg ikke har tillid til dkis eller Lets Network, eller hvad det nu hed.

Useriøsitet er ikke lige mig når det handler om arbejde.

www.fotx.net/dumdum