Avatar billede SD-Racing Novice
21. april 2022 - 17:44 Der er 5 kommentarer

Dygtig web programmør søges

Hej Eksperten,

Jeg skriver fordi jeg leder efter en god web programmør. Og for at være ærlig så ved jeg ikke hvor jeg skal gå hen for at finde personen.

Opgaven ligger i at redigere og bygge videre på noget open-source kode. Som minder om Facebook platformen.

Ang. Betaling så vil personen blive betalt med 15 % af en forhåbentlig million virksomheden, i fremtiden. Personen der får opgaven skal regne med at skulle arbejde gratis i starten ligesom resten af teamet.

Skriv en privat besked hvis du er web programmør og at hvis det lyder som noget for dig, så kan vi snakke mere om opgaverne, og alt muligt andet der.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. april 2022 - 19:05 #1
Det er formentligt nemmere at finde en dygtig web udvikler hvis I betaler markedsprisen for en sådan. Overbevis en investor om at jeres ide er god og skaf penge og betal så for en dygtig udvikler. Hvis de potentielle investorer ikke tror på ideen, hvorfor skulle en udvikler?
Avatar billede SD-Racing Novice
21. april 2022 - 19:38 #2
Hej Arne,

Hvor meget er markedsprisen endelige ca på en god webprogrammør?
For jeg tror faktisk personen vil få mere ud af at få en procentdel af virksomheden frem for at blive betalt upfront. Men det kun noget jeg tror.

Og ved du hvor man finder en god programmør henne? For jeg tror når personen får af vide hvad ideen er, så personen på.

Og vi har selvfølgelig fået en investorer i teamet også.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. april 2022 - 19:55 #3
Jeg er ikke specielt kyndig udi situationen på det danske IT arbejdsmarkede, men jeg vil tro at en dygtig person vil koste 40000-50000 månedsløn fastansat eller 600-900 i timen på konsulent basis.
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. april 2022 - 21:12 #4
Jeg vil jo igen give arne_v ret. Timepris og månedsløn er ikke helt ved siden af.
I kunne f.eks. prøve portalen: worksome.
Der kan du tease lidt af opgaven og så finde en konsulent der kan påtage sig opgaven.
Det farlige ved at love procenter er at mange mennesker har gode ideer og de gode ideer er ofte millioner værd. (i hvert fald i personen der har fået ideen)
Men det er desværre ikke alle ideer der bliver millioner værd og de færreste ønsker at arbejde gratis.
Men jeg er sikker på i godt kan finde en der er med på jeres deal, i skal blot blive ved.
Eksperten og LinkedIn er ikke dårlige steder. Facebook er måske lidt mere "lala", men skriv lidt mere specifikt hvad i mangler og så er jeg sikker på i nok skal få bid.
Avatar billede SD-Racing Novice
21. april 2022 - 22:05 #5
Hej jakobdo,

Mange tak for din kommentar! Den kunne helt sikkert bruges til noget. Jeg har lige tjekket hjemmesiden worksome ud, og jeg tror det er den vi bruger, da jeg har snakket med vores investor og vi betaler os fra det, så længe prisen er "rimelig".