25. november 2022 - 15:23 Der er 6 kommentarer

Vi søger freelance IT-arkitekter

Vi søger lige nu alle roller inden for IT-arkitektur. Du kan fx være enterprise arkitekt, løsningsarkitekt, systemarkitekt, infrastrukturarkitekt, dataarkitekt mv. Som IT-arkitekt kommer du til at arbejde for landets største virksomheder og offentlige institutioner. Her får du ansvar for at deltage i forretningskritiske projekter, der har topledelsens bevågenhed, samt mulighed for at få indvirkning på alle de forskellige projektfaser – fra analyse og strategi til implementering.

Du kan læse mere om de faglige og personlige egenskaber, samt ansøge i formularen her:
https://changegroup.dk/aktuelt/vi-soeger-freelance-it-arkitekter/

Jeg håber at det er fint, at dele dette opslag på sitet her!
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
25. november 2022 - 15:48 #1
Ja, hvad skulle rubrikken næsten ellers bruges til, så det mener jeg helt bestemt. Jeg har allerede sendt en ansøgning :-)
Avatar billede chrisrj Forsker
25. november 2022 - 16:35 #2
"forretningskritiske projekter, der har topledelsens bevågenhed"

Ahahaha!! Ligesom skodid skandalen? Ellers tak.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
25. november 2022 - 16:57 #3
chrisrj - hvad mener du?
Avatar billede chrisrj Forsker
25. november 2022 - 20:20 #4
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
25. november 2022 - 20:34 #5
Jojo, så langt er jeg med, men hvad har det med Ralphs opslag? Hvis du har "forretningskritiske projekter, der har topledelsens bevågenhed", så er Fanden løs? Jeg spørger ikke i trods, men fordi jeg er nysgerrig.
Avatar billede chrisrj Forsker
26. november 2022 - 00:15 #6
Jeg mener at det grænsende til løgn at komme med den påstand at topledelser i store virksomheder gider laver ordentligt software.