Avatar billede razmataz Nybegynder
22. september 2001 - 16:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ram?

Jeg har lige smidt 512mb mere ram i min maskine ( 1.2Ghz T-bird med Sl-75KVA-X mobo, 512mb ram ) Men windows bliver monster ustabilt med 1024mb ram, jeg kører winMe .. Kan windows ikke køre med så meget ram eller er der noget andet galt? ... jeg har prøvet at køre med begge moduler separat, og så kører det fint, er der noget jeg overser eller kan WinMe bare ikke køre med den mængde ram? Det er 512mb PC133 SD-RAM jeg kører med.
Avatar billede razmataz Nybegynder
22. september 2001 - 16:12 #1
Mobo er SL-75KAV
Avatar billede makse Nybegynder
22. september 2001 - 16:13 #2
Avatar billede seider Nybegynder
22. september 2001 - 16:17 #3
hapse

du har fået fat i 2 moduler der ikke helt funger på samme måde derfro virker de fint individuelt, men ikke sammen.

prøv at få dem byttet til 2 identiske.

www.fotx.net/seider
Avatar billede seider Nybegynder
22. september 2001 - 16:17 #4
det var selvfølgelig svaret på dit problem
Avatar billede marz* Nybegynder
22. september 2001 - 16:20 #5
et rigtig godt link makse :) tak

marz*
Avatar billede razmataz Nybegynder
22. september 2001 - 16:25 #6
seider > de er begge PQI 512mb PC133 SDRAM, ja også fra samme forretning... sååå... man makse fik det til at køre
Avatar billede makse Nybegynder
22. september 2001 - 16:26 #7
Takker for point. :)

marz* > NP.
Avatar billede johnnyandresen Nybegynder
24. september 2001 - 12:08 #8
Hvad er formålet med så meget RAM, maskinen udnytter alligevel kun 256 max. Alt der udover er kun for professionelle der benytter grafisk túnge programmer.
ER du grafikker?.
Avatar billede razmataz Nybegynder
25. november 2001 - 16:24 #9
Den mængde ram du snakker om med 256, det er kun styresystemer som win 9x og ME der bruger det, og det er KUN styresystemet, hvis man kører spil, programmer, så kan de sagtens udnytte det, og desuden så er der sjovt at køre Half-life og andre spil fra en RAM disk .