Avatar billede surferen Nybegynder
24. september 2001 - 20:04 Der er 18 kommentarer og
9 løsninger

Idéer til gode hjemmesider...

Jeg brænder for at lave en hjemmeside, og jeg har også nogen lunde styr på alt det der, der skal til!!

Men mit største problem er at jeg ikke ved hvad siden skal handle om!

Kan du ikke komme med nogle idéer til en hjemmeside DU syntes ville være fed!!

Jeg er hel tom for idéer!!
Avatar billede prodic Mester
24. september 2001 - 20:12 #1
Lav noget som du syntes er spændende og noget som du ved noget om!!

Resultatet bliver langt sjovere for alle på den måde.
Avatar billede freeman Nybegynder
24. september 2001 - 20:13 #2
Jeg har nogle ting som jeg gerne vil have hjælp til, hvis du er interesseret, så kontakt mig på ICQ. 43056488
Avatar billede johannielsen Nybegynder
24. september 2001 - 20:14 #3
En side med...

guitartabs
online hazartspil
underskyldninger (er nu selv igang...men gør det bare)
eksperten2
side med stile og andre lektier
kommer sikkert med flere...

//Johan
Avatar billede mukanus Nybegynder
24. september 2001 - 20:18 #4
øhh side med stile = studienet

og de ideer du har fået dig er totalt kedelige samt de fleste sikkert er taget undtagen alt det der guitar og mozart sjov der
Avatar billede johannielsen Nybegynder
24. september 2001 - 20:21 #5
Hmmm, hvad med at komme med noget bedre selv?
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2001 - 20:25 #6
online russisk roulette *LOL*

ej undskyld
Avatar billede prodic Mester
24. september 2001 - 20:29 #7
Hvad med bare for et spørgsmåls skydl at prøve noget nyt - undgå debatter.

Hvis \"surferen\" vurderer at svarene er gode nok, så bliver de nok belønnet eller gør de nok ikke.

Ingen grund til at starte endnu en debat pga. det.
Avatar billede surferen Nybegynder
24. september 2001 - 20:37 #8
Er der ikke flere idéer?
Avatar billede wonnabe Nybegynder
24. september 2001 - 20:38 #9
Hvad der har din interesse, undersøg noget mere om det, tror du det har andre interesse?

Skal det være en side som skal yde service? eller en hvor dine venner kan gå ind at læse om dig?

Hvis det skal være en service side, hvad skal det så være for noget?

Stil dig selv sådan nogle spørgsmål, så kan det være du kommer på noget

Ellers kunne du jo lave en side om din familie, bare for at lave noget

~Wonnabe
Avatar billede surferen Nybegynder
24. september 2001 - 20:41 #10
wonnabe: Det var nogle gode forslag!! Faktisk de bedste indtil videre!

Jeg kommer nok på noget!

Jeg lukker i morgen eller sådan noget...

Så kan jeg se om jeg får flere svar!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
24. september 2001 - 20:42 #11
Hvad med en side om dig og din puter?
Avatar billede emberwild Nybegynder
24. september 2001 - 20:45 #12
hvis du er rigtigt hardcore coder så synes jeg du skulle lave et Online risk spil..

havde en kammerat der sagde han gerne ville prøve men det blev aldrig til noget

men ville gerne se det gjort
Avatar billede japtus Nybegynder
25. september 2001 - 09:06 #13
Hvad med om du satte dig ned i 2 sekunder og tænkte over hvad du mener folk skal vide/opleve ?

Det hjalp i mit tilfælde ... Det behøver ikke være noget nyt og fancy ... bare det er originalt og interessant at se på og læse om ...

Japtus
Avatar billede filen Nybegynder
25. september 2001 - 09:12 #14
Lav en hjemmeside om hvordan man laver hjemmesider ;o)
Avatar billede peterkopi Nybegynder
25. september 2001 - 09:55 #15
Lav et forum, hvor folk kan diskutere hvilke HP\'er verden absolut ikke kan være foruden, så vi slipper for historierne her!
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2001 - 11:10 #16
Surferen, du må da have nogle interesser, som du går op i, mon ikke der skulle være en du kan lave en hjemmeside om. Blot navnet du bruger kunne få mig til at tro, at du færdes meget rundt på nettet. En hjemmeside om nyt på netet f.eks.
Avatar billede freeman Nybegynder
25. september 2001 - 11:28 #17
Du kunne også lave en \"fremtids-side\", hvor du kunne skrive hvordan fremtiden vil se ud, evt. på nettet, om 30år.. Det kunne da være sjovt :-)
Avatar billede wonnabe Nybegynder
25. september 2001 - 11:37 #18
JEg tror den bedste måde ville være at finde ud af hvad for en side, hvem den skal være henvendt til og sådan, så er det jo en del lettere at finde på noget, for det er jo ikk fedt at lave en porno side hvis man samtidig gerne vil henvende sig til børn

~Wonnabe
Avatar billede johannielsen Nybegynder
25. september 2001 - 15:56 #19
Lav en side hvor du sætter ? ved at mennesket har været på månen! - læg op til debat...

Siden kunne så indeholde en masse der er skrevet om månen...
Avatar billede surferen Nybegynder
25. september 2001 - 17:05 #20
Der var jo mange!

Jeg deler pointene ud mellem jer alle, så der bli\'r nok ik mange til hver...
Avatar billede japtus Nybegynder
25. september 2001 - 17:42 #21
Takker for point ;)
*mange bække små....*
Avatar billede vandhunden Nybegynder
25. september 2001 - 17:50 #22
Ja, johan, hvornår får jeg egentlig din side at se? Du har snart været igang et stykke tid...
Avatar billede vandhunden Nybegynder
25. september 2001 - 17:52 #23
En sej ide poppede ind i mit hoved:

En side med opskifter på sjove kemiforsøg man kan lave i køkkenet. Det ville blive et totalt hit. Jeg akn godt bidrage lidt tror jeg. Prøv for eksempel at hælde neglelakfjerner på en flamingo kasse. Herresjovt. Eller hvad med en opskrift på hjemmelavet \"slime\"? Den slags ting er for seje!
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. september 2001 - 18:02 #24
vandhunden >> Hvad sker der hvis man hælder neglelak på en flamingp kasse?
(Har hverken neglelak ellr flamingo)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
25. september 2001 - 18:05 #25
Der sker nok ikke så meget med neglelak, men prøve med neglelakfjerner/acetone. Så forsvinder flamingoen ud i en blå luft, ligsom stærk svovlsyre på et franskbrød :-)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
25. september 2001 - 18:06 #26
surfer >>> nu ikke noget med ild og bomber. Det er surt at miste fingre i din alder...
Avatar billede wonnabe Nybegynder
25. september 2001 - 19:44 #27
takker for point

Håbde du finder på noget:)