Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:22 Der er 31 kommentarer og
3 løsninger

http://www.ganjah.dk/ seriøs hash info.

Hej Xperten!

Er der nogen der gider at se http://www.ganjah.dk/, evt. sige hvad I synes mht. design/layout.

På forhånd tak.

Huzzehuzze (webmaster @ ganjah.dk)
Avatar billede koep Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:28 #1
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:29 #2
Hvad ska det mene???? det virker da fint ?
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:29 #3
nåå, kommaet..
Avatar billede wize Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:33 #4
Jeg syntes det er sejt at du har lavet sådan en side....

Jeg er helt vild med at dy har lokale priser på fjolle tobak.

Men ellers kunne du godt pynte lidt op på designet på din side... Men hvad helvede. folk kommer jo ikke ind på din side for at tjekke designet.
Avatar billede koep Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:39 #5
Ret lige Bger til Bøger i din menu
Avatar billede resten Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:39 #6
(FED)ide med siden men der mangler lidt frisk design som kan fange folk og men som wize skriver det er jo ikke det folk kommer ind for og husk lige at sætte det her under dine link\'s http://www.christiania.org/

resten/
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:39 #7
wize ->
okay folk kommr måske ikke ind for at tjekke design (!), men derfor vil jeg alligevel gerne efterlade et godt førstehåndsindtryk på de besøgende. Samt at jeg, ved at lave fx ganjah.dk, også pådrager mig erfaringer jeg kan bruge i mit senere arbejde med andre hjemmesider.
Hvad mener du specifikt der kunne pyntes op? Jeg synes da personligt at den sorte baggrund og grønne forgrund (!) er gode.

- webmaster@ganjah.dk
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:43 #8
koep > på min pc står der Bøger. Måske r det din pc\'s tegnsæt som ik r sat til vestligt.
Avatar billede resten Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:44 #9
der står også bøger i min menu :)

resten/
Avatar billede resten Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:46 #10
frisk det grønne op med en stærker grøn farve det lysner lidt.
Avatar billede wize Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:49 #11
Altså farve sammensætningen er skam god nok. men hvis du kan lave det med noget grafik så kunne det bare være \"galar\".

Jeg er 100% sikker på at jeg kommer igen på din site. Måske allerede på fredag. Ha ha.

/wize
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:51 #12
Den grønne farve er \"stærkere\" (haha!) nu.
Er det bedre?

\"A joint per day keeps the doctor away..\"
og ja - det passer sq :-)
Avatar billede resten Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:51 #13
Avatar billede resten Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:52 #14
ja det ser bedre ud :)
Avatar billede all-technology.com Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:53 #15
siden overtræder flere regler for godt
web design.

Den værste er at du ikke bruger korrekt html.

Knud
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:53 #16
resten >
ja der er mange link, men ganjah.dk skal kun ha de go\'e....!

Jo, tak for linksne, du kan jo selv ta dem på, du synes er relevante

http://www.ganjah.dk - tryk på links - tilføj
Avatar billede marz* Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:53 #17
der mangler billeder af ganja, i alle afskygninger, hvordan man laver en joint, ryge metoder,lidt blade ville ikke være i vejen :)

den grønne mørke farve er fin, men gør bundfarven lidt mere mørk så siden står mere frem :)

godt initiativ, kontakt \"fri hash bvægelsen\" http://christiania.org/frihash/

marz*
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:53 #18
all-tech >> korrekt html?? nej alt er bygget i php
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:54 #19
så selvom man r skæv ka man godt programmere...!
Avatar billede resten Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:54 #20
Husk ganja oppe i hjørnet *GG*
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:56 #21
resten > nåja..der skal næsten være et hampblad på, så jeg ka lave et [FEEED] \"logo\".
nogen ideer?

evt. også til bannere (400x40). grafik r ik lige mig :-( (men bortset fra det er jeg meget kreativ *gg*)
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:57 #22
Og ved i hvorfor jeg har ganjah.dk og ikke ganja.dk?
FORDI EN ELLER ANDEN HAR DOMÆNEREGISTRERET GANJA.DK UDEN DER ER NOGET PÅ SIDEN......... nå, man overlever nok..
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:58 #23
marz > ok, \"fed\" side.
men de fleste hash sider jeg har set er bygget så grimt op og er så ufuldstændige fordi det bare er en side der indeholder LEGALIZE HASSSH.
på ganjah.dk vil der inden længe komme

* billeder hvor man selv kan tilføje
* dyrkningsguide + adr. hvor man kan købe frø
* et debatforum

og meget mere..
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:59 #24
marz > tryk på JOINTS i menuen så r der en guide.
men den er ik oversat endnu :-(
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 14:00 #25
hvis nogen vil instant msg så er det:

msn messenger: ganjahdk@hotmail.com
yahoo messenger: ganjahdkdk
Avatar billede resten Nybegynder
01. oktober 2001 - 14:00 #26
Nerver give op

resten/
ps jeg skal nok lægge en masse fede link ind fra coffeshop i holland
ses
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 14:01 #27
resten > jeg gir sq aldrig op...
tak 4 linx
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 14:02 #28
jeg synes i alle sammen har været go\'e lige undtagen all-technology.., så i får 3 point hver og så får resten li\'e 1 p. xtra
Avatar billede resten Nybegynder
01. oktober 2001 - 14:03 #29
Takker :)

resten/
Avatar billede wize Nybegynder
01. oktober 2001 - 14:05 #30
Startsiden ville blive kønnere hvis du tog \"news.gif\" fra dit newssticker aplet og farvede den om i f.eks. paint eller et andet program.. mal den sort. Så falder den bedere ind i baggrunden !
Avatar billede marz* Nybegynder
01. oktober 2001 - 14:06 #31
det lyder sgu supercool :)

godt initiativ :)

marz*
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 14:07 #32
wize > jeg skal lave det lilla af news\'en transparent. jeg synes det r godt den har en gullig baggrund, så det på en måde er det første man ser.
men ok, den ka godt bli lidt mørkere..
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
01. oktober 2001 - 14:13 #33
så r appletten transparant.
Avatar billede all-technology.com Nybegynder
01. oktober 2001 - 14:40 #34
huzzehuzze> all-tech >> korrekt html?? nej alt er bygget i php

Det kan jeg godt se.

Men bruge lige en html validator paa siden.

Knud